آخرین اخبار

5. آبان 1395 - 0:12   |   کد مطلب: 6509
بازیگر نقش اول زن "یتیم خانه ایران" اظهار داشت: خیلی تعجب برانگیز است که چرا الان جلوی فیلم را می گیرند چون این واقعیتی است که رخ داده است و یک نفری هم که این موضوع را بیان می کند می خواهند جلویش را بگیرند؛ کلا می خواهند تاریخ ایران حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  بهار محمدپور بازیگر فیلم یتیم خانه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد توقف فیلم "یتیم خانه ایران" اظهار داشت: بنده در جریان این موضوع نبودم و امروز از متوقف شدن اکران فیلم مطلع شدم که گویا امروز صبح این مشکل رفع شده است.

وی ادامه داد: با شنیدن این موضوع شوکه شدم؛ فیلمی که بخش حذف شده تاریخ ایران را زنده کرده است چرا باید جلوی اکرانش را بگیرند.

بازیگر نقش اول زن فیلم یتیم خانه ایران گفت: یتیم خانه ایران واقعیت های زمانی را به تصویر کشید که نه درکتابها به آن اشاره شده و نه کسی به یاد دارد؛ فقط تعداد کمی از افراد فکر می کنند قحطی کوچکی در آن زمان رخ داده است.

محمد پور در پایان گفت: خیلی تعجب برانگیز است که چرا الان جلوی فیلم را می گیرند چون این واقعیتی است که رخ داده است و یک نفری هم که این موضوع را بیان می کند می خواهند جلویش را بگیرند؛ کلا می خواهند تاریخ ایران حذف شود.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک