آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 18:39   |   کد مطلب: 5078
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز دوم کارخانه آجر دهدشت در دست اجراست که با اتمام آن، سهم قابل توجهی از فرصت های شغلی پایدار در شهرستان کهگیلویه ایجاد خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، داریوش دیودیده  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمدروز در بازدید از این کارخانه افزود: برای کمک به این کارخانه و ادامه فعالیت ها، در دو هفته آینده مبلغ 20 میلیارد ریال سرمایه در گردش پرداخت خواهد شد.

 

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تخصص و توانمندی سرمایه گذار، تولید انبوه، متنوع و با کیفیت و تجهیز کارخانه به جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در کشورهای ایتالیا، آلمان کارخانه آجرنماسازان مروارید کهگیلویه را به عنوان قطب تولید انواع آجر در سطح کشور مطرح کرده است.

 

وی با اشاره به ظرفیت های این کارخانه و نزدیکی آن به بنادر جنوبی گفت: در آینده ای نزدیک آجر کهگیلویه علاوه بر نفوذ در بازار داخلی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر همسایگان ایران صادر خواهد شد.

 

پروژه بزرگ تولید آجر و سفال شرکت نماسازان مروارید در دی ماه سال1388 با مشـارکت بانک صنعت و معـدن در استان کهکیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت 230 هزار متر مربع با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ 10 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ 250 میلیارد ریال و ظرفیت تولید روزانه 1200 تن از انواع آجر و سفال در ابعاد مختلف شروع شد.

ایرنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک