آخرین اخبار

5. شهريور 1394 - 16:20   |   کد مطلب: 3104
مسئول بسيج دانشجويي استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: 200 نفر از دانشجويان دختر و پسر دانشگاه هاي استان در طرح ولایت دانشجویی که از 20 شهریور امسال در شهر مقدس قم برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، شهرام مهدوي مطلق مسئول بسيج دانشجويي استان كهگيلويه و بويراحمد افزود: طرح ولايت دانشجويان از 20  شهريور ماه به مدت 10روز با محوريت انديشه  اسلامي ايراني ، اقتصادمقاومتي ،مسائل تشكيلاتي دانشجويي و در قالب 60ساعت كارگاه آموزشي و فوق برنامه با حضور اساتيد برتر كشور و علماي كشور  در شهر مقدس قم برگزار مي شود.

 

وي اظهار کرد: طرح ولايت دانشجویی به گفته ي مقام معظم رهبري يكي از كارهاي بنيادي است که این دیدگاه رهبری در مورد این طرح سرلوحه كار و انگيزه بسيج دانشجويي مي باشد.

 

مهدوی ادامه داد: هرچه سرمايه گذاري در طرح ولايت بشود بازخورد بهتري در جامعه و دانشگاه ها دارد وبه توانمند سازي دانشجويان كمك شاياني مي كند.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمدابراز داشت: طرح ولايت دانشجویی در واقع تكميل كننده علوم اسلامي در كنار فعاليت هاي آموزشي در دانشگاه مي باشد و دانشجويان در حوزه انديشه اسلامي توانمند مي شوند..

 

وی با بیان اینکه طرح ولايت دانشجويان به همت بسيج دانشجويي و با همكاري دانشگاه هاي استان برگزار مي شو، گفت:كميته هاي مختلفي براي برگزاري هر چه بهتر اين دوره پيش بيني شده است كه از چند ماه قبل اقدام به برنامه ريزي براي اين دوره را كرده اند.

 

مهدوی مطلق افزود:از جمله كميته آموزشي كه شامل برنامه هاي آموزشي در طول دوره با حضور اساتيد و نخبگان كشوري است وكميته پشتيباني،كميته نظارت و نيروي انساني و چند كميته ديگر مي باشد.

 

وی بیان کرد: در اين دوره از برنامه هاي متنوع فرهنگي ورزشي اجرا می شود و افتتاحيه اين دوره از 20شهريور در شبستان كربلايي مسجد مقدس جمكران است.

 

مهدوی مطلق اظهار کرد: برنامه هايي شامل زيارت حرم حضرت معصوم (س) و مسجد مقدس جمكران ،مراسمات مذهبي ،مسائل عقيدتي ،انس با قرآن و.. با حضور اساتيد كشوري و مسئولين و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک