آخرین اخبار

23. اسفند 1394 - 1:31   |   کد مطلب: 4994
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی گفت:هفته بزرگداشت شهدا بهترین زمان برای یادآوری شهید و شهادت است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار مطهر شهدا شهر قلعه رئیسی غبارروبی عطرافشانی شد.

 

شیروان کریمی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی در حاشیه این مراسم با گرامی داشت این روز اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

 

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی تاکید کرد: شهدا بهترین درس زندگی و بندگی را برای بشریت به ارمغان آوردند و بهترین عبرت برای بشریت هستند؛ چرا که از هستی خویش در راه اسلام گذشتند.

 

وی افزود: خون شهدا این کشور را بیمه کرده و به برکت خون شهدا ایران اسلامی همچون نگینی در منطقه می‌درخشد.

 

کریمی با بیان اینکه شهدا سبب عزت و افتخار کشور شدند بیان کرد: شهدا انسا‌های کاملی هستند و این کمالشان برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با اشاره به هفته بزرگداشت شهدا که از 15 لغایت 22 اسفند نامگذاری شده است، گفت: این زمان بهترین فرصت است تا برای همه اقشار و مسئولین جامعه موضوع شهید و شهادت را یادآوری کرده و بگوییم که هر چه داریم از مجاهدت و خون شهدا است.

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولان نظام و مردم خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم به شهدا مدیون هستند.

 

کریمی ابراز داشت: امیدوارم با گذشت زمان روز به روز شاهد پیروزی انقلاب اسلامی در تمام مراحل هستیم و ان‌شاءالله در آینده موفقیت‌های بیشتری را شاهد هستیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک