آخرین اخبار

20. اسفند 1394 - 11:11   |   کد مطلب: 4978
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به آمادگی دستگاه قضایی استان برای تامین امنیت مردم و گردشگران در عید نوروز اشاره کرد و گفت:با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد قانونی می شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،حجت الاسلام مزارعی در آخرین نشست پیشگیری از وقوع جرم استان اولویت اصلی دستگاه قضایی را پیشگیری از وقوع جرم و ارائه ی راهکار مناسب برای از بین بردن فرصت ارتکاب برای افراد در معرض جرم دانست و افزود: گردشگران نوروزی سفیران انتقال فرهنگ غنی کهگیلویه و بویراحمد هستند و باید تلاش شود تا زمینه رغبت حضور و ورود گردشگران به استان فراهم شود.

وی به آمادگی دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد برای تامین امنیت مردم و گردشگران در عید نوروز اشاره کرد و گفت:با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد قانونی می شود.

وی درباره مسأله رودخانه بشار بیان کرد: اگر مسئولان استان قدر این رودخانه را می دانستند چنین سرنوشت غمباری را نداشت، به همین دلیل و با توجه به اهمیت راهبردی این رودخانه در استان پرونده بشار در آینده بسته می شود و بیت االمال به جایگاه واقعی خود بر می گردد.

برخورد شدید دستگاه قضا با متصرفان طبیعت در استان

رییس شورای قضایی استان اظهار کرد: در ایام نوروز با هر کسی که منابع طبیعی را تصرف کند برخورد سخت قضایی می کنیم و  دراین موضوع هیچ کس مصونیت قضایی ندارد و هرکسی که با قدرت شخصی و نفوذ در ادارات تاکنون حقوق بیت المال و منابع ملی را زیر پاگذاشته به پای میز محاکمه می آید.

در ادامه این جلسه کاظمی مدیر فنی استانداری گفت: سال گذشته سرگچینه از دست مردم گرفته شد و به سازمان همیاری شهرداری واگذار شد دوباره از دست همیاری بیرون و مردم آن را تصرف کردند.

وی گفت: کسانی که گونها را بریدند و زمین آن را تبدیل به کشاورزی کردند دو جرم مرتکب شدند؛ یکی برای از بین بردن بوته های طبیعت  و دیگری برای تصرف زمین که انشاءالله قانون تکلیف آنها را مشخص خواهد کرد.

دادستان مرکز استان نیز با تقدیر از همه نهادها و نهادهای انتظامی و امنیتی در انتخابات اسفند امسال، برلزوم آمادگی دستگاه های اجرایی برای مهیانمودن شرایط خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید کرد.

مهرداد کرمی بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان لیست کشیک خود را اعلام کنند تا در شرایط بحرانی به کمک مردم بیایند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: باید تلاش شود در چهارشنبه آخر سال با همکاری مردم هیچ گونه آسیبی به کسی وارد نشود.

الماس گشتاسبی افزود: برلزوم جمع آوری لاستیک های اشتعال زا در سطح شهر تاکید کرد. جانشین فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آماده باش نیروی انتظامی، تامین امنیت تفرجگاه ها و پایش شبکه های اجتماعی از مهم ترین اقدام های نیروهای انتظامی برای مقابله با جرایم روز های پایانی سال است.

سرهنگ مهدی انصاری از آتش نشانی ها خواست خود را برای آتش سوزی های احتمالی در چهارشنبه آخر سال آماده کنند.

در این نشست محمد تقوی نماینده حقوقی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و رفع بیش از 100 نقطه تاریک در شهر ها با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال خبر داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک