آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 20:49   |   کد مطلب: 3040
خطیب نماز جمعه شهر یاسوج به 31 مرداد روز صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب توسعه و افزایش توانایی دفاعی کشور مشت محکم ملت ایران به دشمنان در عرصه نظامی است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه مرکز استان به دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: دهه کرامت دهه ای پر از نعمات و کمالات الهی است که ابتدایش با میلاد خواهر مکرم امام رضا (ع) حضرت معصومه(س)  آغاز و با میلاد امام رضا (ع) به پایان می رسد.

 

اسرائیل بواسطه آمریکا دست به جنایت می زند

وی در ادامه به 30 مرداد مصادف با سالروز آتش زدن مسجد القصی توسط رژیم صهیونیسمی اسرائیل در سال 1973 اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیسمی اسرائیل با حمایت وپشستبانی همه جانبه آمریکا و هم پیمانانش در حال ارتکاب جنایت در منطقه خاورمیانه و بویژه سرزمین مقدس فلسطین است.

 

مسئله فلسطین مسئله حیاتی جهان اسلام است

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مسئله فلسطین و بیت المقدس مسئله جهان اسلام است، بیان کرد: بر همه مسلمانان واجب است برای آزادی این نماد بزرگ اسلام تلاش کنند.

 

حسینی به روز جهانی مسجد و دلایل نامگذاری این روز اشاره کرد و افزود: روز جهانی مسجد به دلیل تعرض رژیم منحوس صهونیسمی اسرائیل به مسجد الاقصی نامگذاری شد و امروز باید از مسجد به عنوان جایگاهی مقدس در جامعه اسلامی بهره برد.

 

جایگاه مسجد بر کسی پوشیده نیست

وی با بیان اینکه مساجد در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پایگاه بسیج مردم بودند و خدمات بزرگ از درون همین مساجد به انقلاب ارزانی شد، گفت: مسجد از جایگاه وا همیت و قداست بالایی در دین اسلام برخوردار است که باید با حضور پرشور و باشکوه در نمازها و بیان احکام دین، آن را آباد کرد.

 

افزایش توانایی دفاعی مشتی به یاوه گویی های دشمنان در عرصه نظامی است

خطیب نماز جمعه مرکز استان به 31مرداد روز صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب توسعه و افزایش توانایی دفاعی کشور مشت محکم ملت ایران به دشمنان در عرصه نظامی است.

 

حسینی با بیان اینکه باید با اقتدار نظامی در مقابل دشمنان ایستاد و آمادگی لازم داشت، ابراز کرد:برای دفاع از کشور و تأمین امنیت و حفاظت از نظام و انقلاب باید روز به روز به توسعه و نظامی و دفاعی برسیم و کشوری مقتدر در این زمینه باشیم.

 

دشمن هراسان است

وی یکی از دلایل نارحتی و دشمنان دشمنان با ایران اسلامی را اقتدار دفاعی، افزایش روز افزون قدرت نظامی ایران دانست و افزود: ایران اسلامی هرگز قصد تعرض به هیچ کشوری را ندارد و برای دفاع از خود در حال اقتدار نظامی ودفاعی است.

 

مانند رجایی و باهنر باشیم

خطیب نماز جمعه مرکز استان با تبریک به فرا رسیده هفته دولت و گرامی داشت دولت مردان ایران اسلامی گفت: دوم تا هفتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده که هفته ای به مناسبت پاسداشت زحمات دولتمردان رشید ایران شهید رجایی و باهنر است.

 

حسینی یکی از دلایل در ذهن مردم ماندن این هفته را تلاش بی وقفه این دو عزیز برای سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: این دو شهید برای تداوم راه امام و تحقق آرمانهای نظام وانقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند و خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بودند.

 

اجازه نمی دهیم

وی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نفوذ برخی از کشور به مسئله های مهم انقلاب در بعد سیاسی فرهنگی و اقتصادی به واسطه مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند راه نفوذ آمریکایی ها را به ایران خواهیم بست و اجازه نخواهیم داد آنان به مملکت ما نفوذ کنند.

 

حسینی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در مورد مساله هسته ای کشور صریح و روشنگرانه است، ابراز کرد: معظم له تاکنون توصیه ها، تذکرها، رهنمودها و دستورهای لازم را در این راستا بیان فرموده اند و این فرمایشات نیز همواره مورد توجه مردم و مسوولان اجرایی است.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک