آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 15:46   |   کد مطلب: 4901
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت خبر داد
توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی دهدشت
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت از توسعه و تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  سید امیر مولایی رئیس بیمارستان دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی شهر دهدشت گفت: برای توسعه، تعمیر و تجهیز این بخش بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

رئیس بیمارستان دهدشت با اشاره به اینکه تعداد تخت‌های فعال بخش دیالیز این بیمارستان به 15 تخت افزایش یافته است، افزود: با توسعه و تجهیز بخش دیالیز، بیماران از مراجعه به شهرستان‌ها و استان‌های اطراف بی‌نیاز می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: یک دستگاه همودیالیز جدید با همکاری خیرین سلامت خریداری شده و به زودی به مجموعه دستگاه‌های این بخش اضافه می‌شود.

 

این مسئول عنوان کرد: هم‌اکنون 75 بیمار دیالیزی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که در دو شیفت صبح و عصر و هر بیمار، سه روز در هفته به این واحدها مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت ادامه داد: جهت ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند به اعمال جراحی‌، خصوصا جراحی‌های مغز و اعصاب اتاق عمل پنجم در بیمارستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

 

مولایی با اشاره به تکمیل و بازسازی بخش اسناد پزشکی و بایگانی ریلی بیمارستان با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال، گفت: بازسازی و هتلینگ بخش داخلی با 23 تخت فعال، دو اتاق ایزوله و 6 تخت مانیتوردار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در این بیمارستان است.

 

وی در پایان به راه‌اندازی آزمایشگاه اورژانس دهدشت اشاره کرد و گفت: این آزمایشگاه جهت تفکیک نمونه‌گیری و پاسخ‌دهی به بیماران بخش اورژانس و در راستای افزایش و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال خریداری و به بهره‌برداری رسید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک