آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 15:40   |   کد مطلب: 4900
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه خبر داد
پلمپ 68 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: طی 11 ماه گذشته 68 واحد صنفی به علت بروز تخلفات صنفی در این شهرستان پلمپ شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عین‌الله اخوان رئیس اتاق اصناف  شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار این شهرستان در آستانه سال نو خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید مایحتاج در هفته‌های منتهی به پایان سال کنترل و نظارت از صنوف نیز تشدید خواهد شد.

 

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار از 15 اسفند با حضور بازرسان اتاق اصناف در بخش‌ها و شهرهای تابعه اجرا می‌شود.

 

اخوان با بیان این‌که بازار شهرستان در حال حاضر کنترل شده است و تورمی وجود ندارد، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته تورم بسیار کاهش یافته است.

 

وی از انجام بیش از 3 هزار بازرسی از اصناف طی 11 ماه گذشته در سطح شهرستان خبر داد و گفت: 200 مورد تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه ارزش ریالی تخلفات کشف شده را 67 میلیارد ریال عنوان کرد کرد و گفت: 11 هزار شکایت مردمی طی این مدت به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش شده که از این تعداد 824 مورد به صورت حضوری و مابقی از طریق تلفن یا کتبی صورت گرفته است.

 

اخوان از پلمپ 68 واحد صنفی متخلف در بازرسی‌های انجام شده خبر داد و گفت: 13 هزار و 301 اخطاریه نیز به واحدهای صنفی ارائه شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک