آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 23:28   |   کد مطلب: 4809
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد:
رقابت صحیح زمینه ساز انتخابات سالم خواهد بود
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت صحیح زمینه ساز انتخابات سالم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، آیت‌الله سید شرف الدین‌ملک حسینی در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم دهدشت حضور مردم در انتخابات را تحقق بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات دفاع از نظام و انقلاب و دخالت در سرنوشت خود می‌باشد.

 

وی مجلس خبرگان را بلندترین جایگاه در قانون اساسی بعد از جایگاه ولایت فقیه دانست و بیان کرد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات باید پاک‌ترین فقیه را برای سرپرستی جامعه خود برگزینند.

پایگاه خبری کهگیلویه

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد خواستار گزینش فردی اصلح با شاخصه‌های مقام معظم رهبری از مردم در انتخابات آتی شد و تصریح کرد: این شاخصه‌ها می تواند به ما نشان دهد چه کسانی وارد مجلس شوند تا جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

 

ملک حسینی خواستار برگزاری انتخاباتی سالم بر رقابت صحیح و اخلاق به دور از هرگونه توهین و تحقیر شد و اظهار کرد: مبادا کاندیدا یا طرفداران کاندیدا دیگر کاندیدها را تحقیر کنند، همه با هم در راستای شعار مقام معظم و رهبری نشان دهیم با هم بودن یک اتفاق نیست بلکه یک آموزش دینی است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی فشارها و انواع مشکلات اقتصادی اجتماعی در جامعه را دوری از نظام اسلامی و ولایت فقیه عنوان خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این مشکلات فرمان نهادن بر منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک