آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 16:48   |   کد مطلب: 2947
بنا به گفته مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تا ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه 21 مرداد) تعداد 114 هزار و 200 داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش اقدام کرده اند که با این شرایط تاکنون 54 میلیارد و 816 میلیون ریال هزینه بابت ثبت نام از این داوطلبان دریافت شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش امسال، از روز پنجشنبه 15 مردادماه آغاز شد و مدت زمان این ثبت نام که از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد؛ قابل تمدید نخواهد بود.

 

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور ساعت 24 امروز چهارشنبه 21 مردادماه را آخرین فرصت ثبت نام برای متقاضیان اعلام کرده است.

 

حسین توکلی اظهار داشت: به تمام داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکردند توصیه می شود در مهلت باقیمانده به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام کنند.

 

به گفته وی، آزمون استخدامی آموزش و پرورش روز جمعه 27 شهریور ماه برای جذب پنج هزار معلم برگزار می شود و کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط هم روز سه شنبه 24 شهریور برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

توکلی یادآور شد: تمامی اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط استخدامی، رشته های شغلی، رشته های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته های شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و همچنین مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعیه اصلی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.

 

براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری از افراد واجد شرایط به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می کند.

 

این درحالی است که  تا ساعت 24 امروز آخرین مهلت ثبت اعلام شده و برتعداد داوطلبان و میزان فعلی هزینه ثبت نام  نیز افزوده خواهد شد .

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک