آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 21:43   |   کد مطلب: 4734
رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه مطرح کرد:
ساماندهی 110 گلزار شهدا در کهگیلویه+ تصاویر
رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه گفت: با افتتاح پروژه‌های دهه فجر تعداد گلزارهای ساماندهی شده در شهرستان به 110 مورد رسید.
ساماندهی 110 گلزار شهدا در کهگیلویه+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با حضور امام جمعه دهدشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه، نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان پروژه ساماندهی گلزار شهید پرگانی به نمایندگی از 3گلزار شهید در بخش مرکزی شهرستان افتتاح شد.

 

این مسئول تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌های دهه فجر تعداد گلزارهای ساماندهی شده در شهرستان به 110 مورد رسید.

 

بهنام صمدی‌فرد در مراسم افتتاح ساماندهی گلزار شهید سید ‌الله‌خواست پرگانی در روستای کلگه‌برون اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر 3 پروژه ساماندهی گلزار شهدا در سطح شهرستان افتتاح می‌شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: یک میلیارد و 40 میلیون ریال برای ساماندهی این گلزارها هزینه شده است.

صمدی‌فرد افزود: گلزار شهید الله‌خواست پرگانی در روستای کلگه‌برون با اعتبار 270 میلیون ریال در سال 94 آغاز شده بود.

 

وی با بیان این‌که گلزار تک مزاری شهید خیرالله پرواز در روستای ده‌گرو از توابع بخش دیشموک در دهه فجر افتتاح می‌شود افزود: برای ساماندهی این گلزار 300 میلیون ریال هزینه شده است.

 

صمدی‌فرد از ساماندهی گلزار شهیدان معتقدی و حسینی‌چم در دیشموک از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر نام برد و گفت: این پروژه با 500 میلیون ریال در سال 94 اجرا و تکمیل شد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه افزود: 23 گلزار ساماندهی نشده در سطح شهرستان وجود دارد و سه گلزار شهدای گمنام نیز در انتظار ساماندهی است.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
ساماندهی 110 گلزار شهدا در کهگیلویه+ تصاویر
ساماندهی 110 گلزار شهدا در کهگیلویه+ تصاویر

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک