آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 12:48   |   کد مطلب: 4664
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
ترویج فرهنگ قرآنی راهکار مقابله با جنگ نرم است
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطح مدارس و دانشگاه ها بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم است ومدارس و دانشگاه‌ها باید جوانان را به سمت برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و دینی ترغیب کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در همایش هم اندیشی و تجلیل از اعضای کمیته‌ همکاری حوزه های علمیه ،آموزش و پرورش و ائمه جماعات مدارس کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این کمیته از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است وپیوند دهنده سه عنصر انسانی مهم معلمان، روحانیون و دانش‌آموزان است.

 

وی با بیان اینکه دانش و اندیشه دینی بالاترین درجه از دانش است،افزود: دانشی مناسب و مطلوب بوده که حقیقت در آن باشد واین کمیته می‌تواند سبب ترویج فرهنگ دینی در بین مدارس استان شود.

 

ملک حسینی تصریح کرد:همه باید برای تربیت دینی نسل نوجوانان و جوانان در جامعه تلاش کنندو ضروری بوده که خانواده‌ها برای تربیت دینی فرزندان خود حساس باشند و تلاش کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمدگفت: ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطع مدارس و دانشگاه ها بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم است ومدارس و دانشگاه‌ها باید جوانان را به سمت برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و دینی ترغیب کنند.

 

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش اظهار کرد: در سال گذشته 8 هزار و 464 نفر در استان در سامانه قرآنی ثبت نام کردند و از این تعداد 5 هزار و 154 نفر در آزمون شرکت کردند.

 

وی درادامه از فعال شدن 12 دارالقرآن در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کردوافزود:در یک سال گذشته 2 هزار و 677 نفر حافظان قرآن کریم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.

 

زارع پوربا اشاره به اینکه 7 هزار و 219 نفر در طرح قرآنی نماز، قرآن و عترت در کهگیلویه و بویراحمد در مرحله شهرستانی شرکت کردند، گفت: در یک سال گذشته تاکنون 673 محفل انس با قرآن کریم در سطح مساجد، مدارس و خوابگاه‌های دانش‌آموزی در این استان برگزار شده است.

منبع :آفتاب جنوب

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک