آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 15:52   |   کد مطلب: 2812
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك گفت: مسئله مهم و اساسي توافق هسته‌ای می‌تواند نقطة عطفی در آموزش و پرورش و تحولات معیشتی فرهنگيان در کشور باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، راهخدا عارف نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك در حاشیه سی و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: مسئله مهم و اساسي توافق هسته‌ای می‌تواند نقطة عطفی در آموزش و پرورش و تحولات معیشتی فرهنگيان درکشور باشد.

 

وی افزود: اقتصاد مقاومتی سرفصل تمام سیاست‌های اقتصادی در کشور است، از بدو شروع دولت تدبیر و امید محورهای اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش تدوین و در سال تحصیلی 94-1393 گام‌های مؤثری در این راه برداشته شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:با آمدن دولت تدبیر و امید ، امیدی دوباره در جامعه به ویژه در میان فرهنگیان ایجاد شد و  این امید تداوم داشت تا اینکه نقطة عطف دوباره ای در دیپلماسی تکرار شد.
 

وي گفت:بی شک ایجاد امنیت و آسایش به ویژه امنیت در روابط خارجی، شکوفایی استعدادها را به دنبال خواهد داشت و هم اکنون  نخبگان و در رأس آن‌ها فرهنگیان می‌توانند با آسایش بیشتری به تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک بپردازند.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك، یکی از درس های مهم توافق هسته‌ای را تقویت انسجام داخلی دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: از سال 1390 بودجه کشور تحت تأثیر تحریم ها قرار گرفت و منابع ارزی در سال 1390 حدود 118 میلیارد دلار بوده که  امسال 24 میلیارد دلار شده است، در نتیجه ورود خارجی‌ها به مباحث اقتصادی، تولید و تجارت برای ما ره‌آورد ارزی خواهد داشت و در این صورت می‌توانیم برنامه های آموزش و پرورش را تقویت کنیم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک در ادامه، سي و دومين اجلاس رؤساي آموزش و پرورش كشور را خوب توصيف كرد و گفت: البته مصوبات و تاکیدات اجلاس باید در پایان مورد توجه قرار گیرد.

 

این مسئول بیان کرد:سال گذشته نتایج کارگروه‌ها به اجرای برنامه‌های مفیدی انجامید که در سال تحصیلی 94-1393اجرایی شدند.

 

وی اضافه کرد: امسال برنامه‌هایی را که نتوانسته‌ایم در سال گذشته اجرا کنیم و ناقص مانده در آموزش و پرورش، انشاء الله امسال به سرانجام برسانیم .

 

عارف نژاد در پايان با اشاره به گسترده‌گی حوزه عمل و اجرای آموزش و پرورش گفت: همفکری، همسویی، اتحاد و همدلي سیاست‌های اجرایی آموزش و پرورش از دستاوردهای برگزاری اجلاس است  و با همين رويكرد اينجانب در يكي از كارگروهاي تخصصي به نام اقتصادآموزش و پرورش  شركت کرده كه در اين زمينه مسائل و مشكلات رفاهي فرهنگيان با رويكرد آموزش و پرورش را به عنوان سرمايه ملي مورد ارزيابي قرار خواهند داد.

 

انتهاي پيام /و/آ

دیدگاه‌ها

ببخشید،این بیانات دراجلاس گفته شدیااطریق تلفن همراه برای سایت فرستاده شد؟
در اجلاس گفته شد و در تماس تلفني گفتگو گرفته شد، بحثي دارد؟!

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک