آخرین اخبار

1. اسفند 1393 - 15:17   |   کد مطلب: 459
امام جمعه دیشموک گفت: امروز با تجربه ای که برای کشور ما از مذاکرات هسته ای به وجود آمد، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای نجات اقتصاد کشور ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی شهر دیشموک ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران  به رعایت تقوای الهی  و پرهیز از گناهان با بیان اینکه بدترین مردم کسی است که آخرتش را برای دنیای خود و بیچاره تر از آن  کسی که آخرتش را برای دنیای دیگران بفروشد، افزود: یکی از ویژگی های انسانهای متقین این است که اهل شر نیست و مومن واقعی وجود، حضور و حیاتش برای دیگران مفید و خوب است.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: امروز با تجربه ای که برای کشور ما از مذاکرات هسته ای به وجود آمد، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای نجات کشور ما است.

 

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اشاره کرد و گفت: ایشان توصیه های خوب و ارزشمندی خطاب به مردم، مسئولان و حتی دشمنان این نظام داشتند.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک  تصریح کرد: دشمنان ما بعد از جنگ تحمیلی در صدد شدند که  با همه توان خود به کشور ما حمله و بخصوص اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده و با آن مبارزه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که اراده قوی ایرانیان را در گسترش و پیشرفت و عدم وابستگی به غرب و دشمنان دیده و متوجه شدند، گفتند: اگر از ایرانیان غافل باشند منافع آنها به خطر خواهد افتاد و به همین علت بود که یکی از اهداف مهم خویش را لطمه زدن به اقتصاد کشور ما قرار دادند.

 

این مسئول به یکی دیگر از بیانیات مقام معظم رهبری (مدظله) اشاره کرد و گفت: این تحریم ها و توطئه ها همه برای مقابله با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است.

 

وی اذعان کرد: کشور ما در مذاکرات هسته ای تا انجایی که نیاز بود از خود انعطاف نشان داد، ولی کینه های دشمنان این نظام تمام نشد و همانطور که رهبری فرموده اند: بحث هسته ای یک بهانه است اینها با انقلاب و اسلام و اندیشه های این نظام مقدس مخالفند و حتی اگر بر وفق تمام اهدافشان پیش برویم، باز هم انواع مشکلات را برای ما درست می کنند، چون با اصل انقلاب ما مخالفت دارند.

 

 

امام جمعه شهر دیشموک  متذکر شد: مسئولین کشور ایران ما از روز اول با برنامه ریزی منسجم و با نقش آفرینی مستقیم مردم، توطئه های اقتصادی دشمنان را سرکوب کردند.

 

وی اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله)، مردم و ثرتمندان به  اخذ مالیات به عنوان یک فریضه  نگاه داشته باشند و استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی، مصرف کالاهای ملی، پرهیز از اسراف و توسعه دانش بنیان را در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان داخلی، کیفیت را افزایش و قیمت را کاهش دهند تا مردم را به استفاده از تولیدات داخلی ترغیب نمایند چرا که یکی از اثرات مهم تولید داخلی رفع بیکاری در کشور ما خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمودی اصل به میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)  اسوه صبر و تقوا درهفته آینده اشاره کرد و این روز را به محضر مسلمانان و بخصوص پرستاران و بهورزان تبریک و تهنیت عرض کرد.

 

 

انتهای پیام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک