آخرین اخبار

8. بهمن 1393 - 14:15   |   کد مطلب: 227
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه
امام خمینی(ره) جز برقراری حکومت الهی هدف دیگری نداشت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان این‌که امام خمینی(ره) جز برقراری حکومت الهی هدف دیگری نداشت فرموده بنیانگذار انقلاب مبنی بر صدور انقلاب به جهان را یادآور شد و افزود: انقلاب منحصر به یاران نیست بلکه روشنگری امام در مبارزه با ظلم در اقصی نقاط جهان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این‌که امام خمینی(ره) جز برقراری حکومت الهی هدف دیگری نداشت فرموده بنیانگذار انقلاب مبنی بر صدور انقلاب به جهان را یادآور شد و افزود: انقلاب منحصر به یاران نیست بلکه روشنگری امام در مبارزه با ظلم در اقصی نقاط جهان بود.

 

 

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی طلب با اشاره به فرارسیدن سی و ششمین بهار انقلاب دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین حقایق اسلام، انقلاب و یادآوری صحنه‌های غرورآفرین فجر‌آفرینان دانست و اظهار کرد: حرکت برخاسته از نظام توحیدی ملت ایران قطعإ در تاریخ ماندگار و جاودان خواهد بود.

 

 

حسینی‌طلب با بیان این‌که بازخوانی روایات انقلاب ذهن خلاق و پویایی می‌خواهد که به خوبی آن حوادث به یادماندنی را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهد، نقش رسانه در این زمینه را مهم خواند و گفت: همه ما وظیفه داریم دستاوردهای ارزشمند نظام را تبیین کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: ستاد دهه فجر شهرستان برای پاسداشت ایام‌الله با تشکیل 16 کمیته تخصصی خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر آماده کرده است.

 

این مسئول برگزاری کلاس‌های انس با قرآن در مساجد و مدارس، راه‌اندازی ستادهای مردمی در مساجد، تشکیل ستادهای ویژه در مدارس،مسابقات ورزشی و فرهنگی در مدارس را از جمله برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در سطح شهرستان برشمرد و تصریح کرد: مبلغان با اعزام به مناطق مختلف روستایی به تبیین دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های نظام خواهند پرداخت.

 

 

وی اجرای رژه موتوری در سالروز ورود تاریخی امام به میهن را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر عنوان و تصریح کرد: در طول دهه از نخبگان علمی، فرهنگی و دانشجویان برتر بسیج دانشجویی و نیز نقش‌آفرینان دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

 

حسینی‌طلب از حجت‌الاسلام سیدعلی نورالدینی به نخستین شهید انقلاب در شهرستان یاد کرد و گفت: یادواره این شهید والا مقام همزمان با غبارروبی گلزار شهدا در دهدشت برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام : و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک