آخرین اخبار

25. دى 1394 - 12:52   |   کد مطلب: 4520
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: این اداره کل تنها کارثبت نام، تشکیل پرونده و تقدیم مجوز را در دستور کار دارد و برخورد قضایی با سایت های بدون مجوز زمانی است که این ها شاکی عمومی و خصوصی داشته باشند و از از طرق قضایی مورد بررسی قرار بگیرند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رضا دهبانی پور اظهار کرد: 18 سایت و پایگاه خبری در استان دارای مجور فعالیت رسانه ای هستند و  حدود 12 پایگاه خبری که اتفاقا از سایت خبری تحلیلی دارای نام و رتبه هستند درخواست مجوز داده اند که پرونده این ها در حال بررسی است.

 

وی در ادمه افزود: سایتهایی که پرونده آنان درحال بررسی است به این معنا نیست که مجوز فعالیت ندارند، چون اقدام قانونی صورت گرفته ولی به دلایلی تاخیر هایی صورت گرفته است برخوردی از طرف ما با آنان صورت نمی گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برخورد با سایت ها و پایگاه هایی که مجوز ندارند در حیطه وظایف این اداره کل نیست.

 

وی بیان کرد: از جایگاه قانونی موجود برای قانع کردن مسئولان سایت ها و پایگاه های خبری بدون مجوز جهت اقدام برای کسب مجوز استفاده خواهیم کرد اما برخورد قانونی و قضایی بر عهده  این اداره نیست و ما می توانیم مشوقی باشیم که مجوز دریافت کنند.

 

دهبانی پور در پایان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تنها کارثبت نام، تشکیل پرونده و تقدیم مجوز را در دستور کار دارد و برخورد قضایی با سایت های بدون مجوز زمانی است که این ها شاکی عمومی و خصوصی داشته باشند و از طرق قضایی مورد بررسی قرار بگیرند.

 

منبع:چهارفصل

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک