آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 17:17   |   کد مطلب: 2663
فرماندار ویژه زابل گفت: کودک 9 ساله‌ای که چندی پیش توسط افراد ناشناس به گروگان گرفته شده بود، بر اثر شدت شکنجه جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،هوشنگ ناظری اظهار کرد: نزدیک به دو ماه قبل افراد ناشناسی به دلیل خصومت شخصی کودک 9 ساله‌ای به نام مهدی هراتی را به قصد اخاذی از والدین به گروگان بردند.

وی با بیان اینکه آدم‌ربایان به ازای آزادی او مبلغ هنگفتی از والدین درخواست کرده بودند گفت: چند روز قبل احتمالا به دلیل شدت شکنجه‌ها، حال کودک وخیم می‌شود که آدم‌ربایان او را در حالی که یک ضربه به سرش وارد شده بود تا شناخته نشود در یکی از خیابان‌های زابل با وضعیت بسیار تاسف‌بار رها می‌کنند.

فرماندار ویژه زابل ادامه داد: مردم با دیدن این کودک نیمه‌جان با تماس به مرکز فوریت‌های پزشکی او را به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما سرانجام روز گذشته این کودک به دلیل جراحت‌های عمیق و ضربه شدید به سر جان خود را از دست می‎دهد.

وی ادامه داد: مسئولان امنیتی در حال شناسایی آدم‌ربایان هستند تا با بررسی‌هایی که در حال انجام است بتوانند به زودی آنها را در چنگال قانون گرفتار کنند.

به گزارش فارس اوایل خرداماه امسال یک کودک سیستانی به دست افراد ناشناس ربوده شد که آدم ربایان به ازای آزادی وی درخواست مبلغ هنگفتی وجه نقد از والدین او را کردند و در نهایت پس از 60 روز شکنجه، این کودک را در یکی از خیابان های زابل با وضعیت بسیار تاسف بار ناشی از شکنجه رها کردند. دستگاه قضایی نیز مرحله به مرحله پیگیر این پرونده است تا متهمان را هر چه سریعتر شناسایی و با آنان برخورد کند.

پدر مهدی در گفت‌وگویی درباره وضعیت فرزندش گفت: ساعت 2 بامداد جمعه پزشکان گفتند پسرم به دلیل ضایعات مغزی فوت شده است.

وی افزود: پسرم مظلومانه و بی‌گناه کشته شد، از مسوولان قضایی و انتظامی انتظار دارم قاتلان پسرم را دستگیر و مجازات کنند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک