آخرین اخبار

24. دى 1394 - 11:50   |   کد مطلب: 4506
یکی از اصلی ترین دلایل نگارش این متن توسط شاخص‌ترین چهره جریان اصلاحات در استان بیشتر از هر چیز، تحت فشار قرار دادن دستگاه های تصمیم گیرنده در خصوص انتخابات و خط و نشان کشیدن برای نهاد های نظارتی در روزهای حساس تایید صلاحیت های نهایی است.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، محمد خردمند با ارسال مطلبی به تحریریه این پایگاه خبری به یادداشت روز گذشته سید ضیاالدین توفیقی پاسخ داد؛

 

جناب آقای سید ضیا الدین رضا توفیقی

پس از مطالعه یادداشت حضرتعالی بر روی خروجی روز گذشته رسانه های استان در خصوص قوانین و خطوط قرمز انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بر آن شدم تا با نگارش متنی هر چند کوتاه از شما به خاطر یادآوری دوباره اخلاق انتخاباتی تشکرنمایم.

تذکر نامه ای که در آن ضمن ترسیم مشی اصلی برگزاری یک انتخابات سالم برای هر دو جناح سیاسی استان، مردم را هم از بیانات خود بی بهره نگذاشته و مواردی را هم به آنان گوش زد کردید.

با این حال نگارش شما حاوی نکاتی بود که با روح آن هیچ قرابتی نداشت.

گذاره هایی که در صورت تطابق آنان با یکدیگر زاویه ای 180 درجه ای ایجاد می شود.

شما در بخشی از یادداشت اصولگرایان را متولد شده از مادری سوگلی و اصلاح طلبان را از مادری نامحبوب خواندید، در صورتی که تایید صلاحیت های ابتدایی هیات های اجرایی انتخابات در سراسر کشور بیانگر چیز دیگریست.

چرا که با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که به لطف دولت محترم این دوستان شما بوده اند که سوگلی زاده  خوانده شدند.

 بخش دیگر مقاله شما به تذکرات انتخاباتی و رعایت اخلاق سیاسی و بخصوص قانون از سوی کاندیداها و جناح های سیاسی اختصاص داشت، اما نکته ای که در این بخش قابل هضم برای خوانندگان این متن نمی باشد، بیان چنین مسائلی از زبان و قلم کسی است که خود یکی از مصادیق قانون گریزی در سال های اخیر است!

فردی که پس در سال 88 اتاق فکر اغتشاشات خیابانی جناح بازنده انتخابات بوده و یادآور اتفاقات تلخی است که در اواخر خرداد ماه همان سال در خیابان سردار جنگی جنوبی شهر یاسوج افتاد.

نکته دیگری که با مطالعه اخلاق نامه انتخاباتی جناب آقای توفیقی ذهن هر خواننده ای را به خود مشغول می کند این است که در کدام یک از دوره های انتخابات مجلس و حتی ریاست جمهوری اصولگرایان از قانون تخطی کرده و به رأی ملت معترض شده اند؟ در صورتی که بلاعکس این اصلاح طلبان هستند که ید طولایی در اعتراض و عدم تمکین به قانون دارند.

اما درآخر آن طور که از نوشته مشخص است یکی از اصلی ترین دلایل نگارش این متن توسط شاخص‌ترین چهره جریان اصلاحات در استان بیش از هر چیز، تحت فشار قرار دادن دستگاه های تصمیم گیرنده در خصوص انتخابات و خط و نشان کشیدن برای نهاد های نظارتی در روزهای حساس تایید صلاحیت های نهایی است.

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک