آخرین اخبار

29. بهمن 1393 - 20:18   |   کد مطلب: 448
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
مسئولان به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان به جای سیاست چپ و راستی به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به نقل از صبح زاگرس، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش و برخی دانش‌آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انبیاء معلمان حقیقی و واقعی بشر هستند، اظهار کرد: ویژگی‌های گذشته عشایر نباید جای خود را به ویژ‌گی‌های جدید بدهد و مدارس عشایری باید ویژگی خود را حفظ کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صداقت، صراحت، شجاعت، صبر و مقاومت، غیرت، عفت و امید را در زندگی عشایر می‌توان مشاهده کرد که در دین مبین اسلام تمام این فضیلت‌ها تأکید شده است.

 

 

وی عنوان کرد: بسیاری از اصالت‌ها و فضیلت‌های عشایر به وسیله جنگ نرم دشمن مورد تهدید است و دشمن با راه‌اندازی این جنگ در تلاش برای ضربه زندن به جامعه همیشه بیدار عشایری است تا صراحت، شجاعت، روح صبر و مقاومت این قشر جامعه را مخدوش کند.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن در فیلم‌های خود شکستن غیرت و عفت را آموزش می‌دهد و برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه عشایری تلاش می‌کند.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی با تأکید بر اینکه فضایل فطری انسان در جنگ نرم دشمن مورد حمله و تهاجم است، گفت: باید هم اسلحه‌های برنو و هم قلم‌های دانش‌آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد به دست باشد تا قلم بتواند نقطه سیبل را نشان دهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید ویژگی‌های مدارس عشایری حفظ شود، افزود: آیا ساختن خوابگاه و مجهز کردن مدارس به امکانات سرمایشی و گرمایشی تنها تفاوت مدارس عشایری با مدارس عادی است، پس فضیلت‌های عشایری باید در مدارس عشایری بماند و فراموش نشود.

 

وی با اشاره به صنعتی شدن کوچ عشایری گفت: کوچ عشایر نشانه‌ای از امید را ایجاد می‌کرد اما امروزه کوچ عشایر هم تغییر کرده و در حال از دست دادن اصالت واقعی و عشیره‌ای خود است.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: زمانی بچه‌ها و دانش‌آموزان ما موفق می‌شوند که معلمان ما احساس پدری و پدران ما احساس معلمی داشته باشند که امیدوارم مسئولان آموزش و پرورش این استان برای فرزندان عشایری مانند فرزندان خود سعی و تلاش کنند.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی اضافه کرد: متاسفانه امروز برخی از سیاستمداران ما صادقانه عمل نمی‌کنند و کار آنها به سیاست‌بازی چپ و راستی تبدیل شده که این در روح بچه‌های ما تاثیر دارد و موجب آزاد و اذیت آنان می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولان به جای سیاست بازی چپ و راستی به فکر خدمت صادقانه به مردم خصوصاً جامعه عشایری باشند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک