آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1394 - 12:44   |   کد مطلب: 1383
استاد حوزه و دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحمیل هزینه های سنگین و کاهش خدمت رسانی به مردم از جمله معایب استانی شدن انتخابات است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام امرالله اندرزیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح زاگرس، استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: باید معایب و محاسن این انتخابات برای مردم تبیین شود.

 

وی استانی شدن انتخابات برای استان های عشایری را به نفع مردم ندانست و افزود: تحمیل هزینه های سنگین و کاهش خدمت رسانی به مردم از جمله معایب استانی شدن انتخابات است.

 

عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: در بحث انتخابات بعضی از مسائل مانند طایفه ای و قومی – قبیله ای حرف اول را می زنند.

 

وی تأکید کرد:اگر در مدار انتصاب کننده و انتصاب شونده همه بر اساس ارزش هایی الهی و بحث خدمت رسانی بر اساس یک نگاه باشد، عدالت اجتماعی در معنای حقیقی اجرایی و اعمال نفوذ ها برداشته شوند به طور قطع نسبت به سایر استان ها نماینده ها تجمیع می شوند.

 

اندرزیان خاطر نشان کرد:با اوضاع امروزی ظاهراً هم از لحاظ تحمیل هزینه برای نظام و خدمت رسانی آن گونه که باید باشد تحقق پیدا نمی کند.

 

تبریک گفتن به جنایتکارانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند صحیح نیست

 

وی در ادامه با اشاره به پیام تبریک وزیر امور خارجه به وزیر امور خارجه عربستان سعودی یادآور شد:آل سعود همانند رژیم صهیونیستی جنایاتی را در یمن انجام داده است.

 

عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج ابراز داشت: ما بر اساس منشور امیر المومنین(ع) که فرمودند کونو ظالم خسما باید از مظلوم دفاع و حمایت کنیم.

 

وی بیان کرد:آل سعود مصداق ظالم است، تروریست ها راحمایت می کند و به مردم عراق و سوریه ظلم کرده است.

 

اندرزیان با بیان این که آمریکا و اسرائیل ظلم اصلی را بر ملت ها روا می دارند، گفت: در شرایطی که مسلمانان در رنج هستند و باید بیشتر به فکر دردهای مردم باشیم، تبریک گفتن به جنایتکارانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند صحیح نیست.

 

انتهای پیام/ ز.ح/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک