آخرین اخبار

22. دى 1394 - 12:41   |   کد مطلب: 4479
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:نباید دروغ علیه هم دیگر بگوییم و در کل اگر کسی در فتنه بوده حتماً باید رد صلاحیت شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به مسئله انتخابات و حق الناس بودن رای مردم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در مورد انتخابات فرمایشاتی فرموده اند که مسئولان باید این فرمایشات را فصل الخطاب خود در انتخابات قرار دهند.

 

سخنان ولی عمل می خواهد

وی ابراز کرد: سخنان ولی فرمان پذیری و عمل می خواهد نه تکرار، تکرار توهین است، باید به آن توجه کرد.

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان تصریح کرد: مقام معظم له فرمودند رأی مردم حق الناس است، در کنار هر حق الناس حق الله است و اگر به این دو اصل توجه نشود در پازل دشمن افتاده ایم.

 

رأی مردم حق الناس است

ملک حسینی در تذکر به مسئولان برگزاری انتخابات استان گفت:رأی مردم رأیی نیست که یک نفر بگوید من بخشیدم ، رأی آحاد رأی دهنده گان است.

 

وی با بیان اینکه هیئت های اجرایی مواظب باشند تا حقی از کاندیدی و فردی ضایع نشود، ابراز کرد:نباید برای یک نفر آخرت خود را فروخت.

 

چرا اینگونه طرز فکر را رواج می دهید

آیت‌الله ملک‌حسینی ‌با انتقاد شدید از این طرز تفکر که هیئت اجرایی باید از هر دو جریان سیاسی باشد، تصریح کرد: مگر بنا بر تقلب است که چنین طرز تفکری وجود دارد؟ مگر بنا به غارت و ریختن صندوق‌های رأی به رودخانه است که چنین تفکری وجود دارد لذا باید از رفتارهای خود خجالت بکشیم.

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان با انتقاد از برخی سخن ها و رد بدل کردن آن در جامعه علیه افرادی و گروههایی خاص گفت: هر کس در فتنه بوده باید رد شود و جایگاهی در بین جامعه ندارد، اما چرا برخی از همین افراد با خیال پردازی خودشان غیر فتنه گر را فتنه می نامند.

 

 

ملک حسینی با بیان اینکه این کارها و این سخن ها از انسانیت بدور است، بیان کرد:اصول مشخص است و شورای محترم نگهبان تمامی برنامه ها و اهداف را مشخص کرده است.

 

اهداف شورای نگهبان مشخص است

وی با تأکید به هیئت‌های نظارت که اصول و اهداف مشخص است و باید آن را مبنا قرار داد، تصریح کرد: پایبندی به نظام و اسلام و ولایت‌فقیه مشخص است چرا که افراد می‌خواهند در این نظام وارد مجلس شوند پس اگر افرادی ولایت‌فقیه را قبول ندارند بروند در کشوری دیگر که ولایت‌فقیه حاکم نیست در انتخابات شرکت کنند.

 

کسی که در فتنه بوده باید رد صلاحیت شود

ملک‌حسینی افزود: نباید دروغ علیه هم دیگر بگوییم و در کل اگر کسی در فتنه بوده حتماً باید رد صلاحیت شود،‌ مبادا غیر‌فتنه‌گر را فتنه‌گر بنامیم و با خیال‌پردازی خود فتنه‌گر درست کنیم.

 

این استاد حوزه افزود: سعی کنیم خدا را در نظر بگیریم و در مسیر چارچوب‌های نظام حرکت کنیم و حق کسی که مشکل ندارد و رأی می‌آورد، ضایع نشود.

 

انتهای پیام/ر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک