آخرین اخبار

22. دى 1394 - 12:39   |   کد مطلب: 4478
فرماندار بویراحمد با اعلام اینکه موضع ما در رابطه با 9 دی هم با صدور بیانیه و هم دعوت برای حضور در این روز مشخص است، باز هم از اعلام موضع خود در مورد فتنه و اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 خودداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  محمد کاظم  نظری فرماندار شهرستان بویراحمد در پاسخ به سوالی در مورد ورود افراد منتسب به فتنه در استان اظهار کرد: هرکسی که وارد استان شده و در آینده قصدآمدن داشته باشد باید بر اساس ضوابط قانونی باشد و خارج از قانون چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

 

فرماندار بویراحمد درپاسخ به سوال خبرنگار چهارفصل در رابطه با 9 دی و برخورد مدیران و مسئولان استانی در این روز گفت: در رابطه با موضوع 9 دی فرمانداری بویراحمد هم بیانیه صادر کرد و هم از مردم برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

 

وی در رابطه با قضایای دانشگاه آزاد یاسوج ابراز کرد: همه حرف ها حق نیستند و همانگونه هم که استاندار گفتند هیچ قدمی و کلامی برخلاف قانون نبوده و برخوردی که در دانشگاه اتفاق افتاد ناشی از سوء برداشت بوده و مواضع ما در این رابطه مشخص است.

 

نظری که جانباز دوران دفاع مقدس است در رابطه با برخورد های سیاسی با قضایای اتفاق افتاده خاطر نشان کرد: فصل الخطاب ما کلام رهبری هست، ما خود را سربازاین نظام می دانیم و ایثار گر این نظام هستیم اما بزرگ نمایی کردن ها و تخریب کردن ها در جریان های سیاسی طبیعی است همیشه بوده هست و خواهد بود.

 

فرماندار بویراحمد به سوالی مبنی بر اینکه موضع شما در رابطه با 9 دی روز بصیرت کاملا مشخص و مبرهن بوده اما تا کنون موضع گیری خاصی نسبت به  فتنه 88 نداشته اید لطفاً نظر خود را در رابطه اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کنید پاسخی نداد و این گفت و گو در این جا پایان یافت.

 

منبع: چهارفصل

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک