آخرین اخبار

16. دى 1394 - 20:40   |   کد مطلب: 4427
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه كهگيلويه گفت: اگر حوادث گذشته را بازخواني نكنيم، فتنه‌ها تكرار شدني است و باتوجه به اينكه امسال هم انتخابات را در پيش داريم، همانطور كه رهبري فرمودند، هر كس شايستگي ندارد، وارد عرصه انتخابات نشود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه كهگيلويه در نشست بصيرتي، سياسي بسيجيان در ديشموك، آ اظهار كرد:  آنچه در شرايط كنوني و همچنين تاكيدات رهبري  لزوم بحث و بررسي و ارائه مطلب دارد، دشمن‌شناسي و بحث نفوذ است.

 

حجت الاسلام سيد محمدرضا موسوي اصل با بيان اينكه،  كساني كه اهل ايمان هستند، به خدا  و  پيغمبر ايمان دارند، اهل بصيرت هستند، تصريح كرد: به وسيله بصيرت، آگاهي و بيداري خود را در مقابل نفوذ دشمن مجهز كنيد.

 

اين مسئول بيان كرد: بصورت فردي، گروهي و يا جمعي غفلت نكنيد و نفوذ را جدي بگيريد، زيرا كه دشمن در كمين است تا در شما رخنه پيدا كند.

 

 وي بيان كرد: شما نبايد خوش‌بين باشيد به اين دليل كه اسلام آورديد، اگر مي‌خواهيد در مقابل كفر بيمه باشيد، بصيرت داشته باشيد.

 

وي با اشاره به تاكيدات رهبري بر بيداري،  انسجام، اتحاد به‌وي‍ژه در شرايط كنوني، تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب با بينش دقيق و آگاهانه از تمام مسائل منطقه و جهان، بهترين مسير راه را به ما نشان مي‌دهد.

 

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه كهگيلويه با بيان اينكه، دشمن در حال توسعه جنگ نيابتي است، گفت: اختلاف سليقه‌ها را درجهت پيشرفت اين كشور به كار بگيريم نه براي تخريب و برافراشتن اختلافات سياسي، البته تيزبيني رهبري نسبت به مسائل دنيا،  بسياري از برنامه‌هاي پليد و مستكبرانه دشمنان را خنثي مي‌كند.

 

حجت‌الاسلام موسوي  با اشاره به تفاوت جنگ‌هاي خندق و احد در صدر اسلام، گفت: دنياطلبي و نداشتن بصيرت باعث شد تا برخلاف در جنگ احد، مسلمانان با شكست روبرو شوند.

 

وي با بيان اينكه دشمنان از صدر اسلام تاكنون به دنبال ضربه زدن به اسلام بوده و هستند، گفت: بدانيد كه دشمن در حال تلاش براي نفوذ است.

 

وي در ادامه بيان كرد: چرا عده‌اي از بازخواني تاريخ گذشته مي‌ترسند، بايد مردم از همه چيز آگاه باشند و ما بايد با بازخواني تاريخ گذشته، برنامه‌هاي دشمنان را خنثي كنيم.

 

وي اضافه كرد: زماني غربي‌ها مي‌خواستند فرهنگ، اقتصاد، سياست و حتي عزت ما را به يغما ببرند ولي بيداري علماء، جوانان، دانشمندان و نخبه‌گان اسلام، راه نفوذ را بر آنها بست.

 

حجت‌الاسلام موسوي با بيان اينكه، اگر مردم ما بصير نباشند، دشمن نفوذ مي‌كند، بيان داشت: اگر در زمان‌هاي گذشته كه دشمن براي نفوذ تلاش‌هاي زيادي كرد، موفق مي‌شد، حالا وضع ما از هندوستان و ديگر كشورهاي مستعمره هم بدتر بود.

 

وي اضافه كرد: هرچند دشمنان در بحث نفوذ در زمان‌هاي پهلوي اول و دوم كمي موفق بودند اما مردم و به ويژه علماء با بيداري خويش، اجازه پيشرفت به آنها را ندادند و در نهايت هم كه انقلاب جمهوري اسلامي ايران به پيروزي رسيد.

 

وي در ادامه با اشاره به زيان‌هاي ناشي از فتنه 88 و فرمايشات رهبري كه گفتند از بابت آن دسيسه‌ها، ضررهاي زيادي ديديدم كه معلوم نيست تا چه زماني جبران شود، گفت: اوباما قبل از سال 88 اظهار داشت: كه به مردم ايران و آمريكا قول مي‌دهم در زمان رئيس جمهور بعدي ايران، مسئله هسته‌اي را حل كنم.

 

وي تصريح كرد:دشمن ديد كه در مقابل ايران كم آورد و اتحاد اين ملت را در راهپيمايي‌هي مختلف نظاره‌گر بود، مي‌ترسيد كه نتواند كاري كند و براي همين در بحث نفوذ نااميد شده بود.

 

 وي، اضافه كرد:  اما فتنه 88 و همراهي برخي قانون‌شكن كه هيچ نسبتي با مردم نداشتند، باعث شد دشمن به اميدواري برسد.

 

وي تصريح كرد: آنها واژه تقلب در انتخابات را از قبل آماده و با كمك برخي بي‌بصيران در داخل كشور، راه نفوذ را براي خود مهيا كردند.

 

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه خاطرنشان كرد: در حماسه 9 دي حضور پرشور و ولايي مردم فتنه را سركوب و بار ديگر يكي از نيرنگ‌هاي مهم دشمنان اسلام را به نابودي كشاند.

 

وي با بيان اينكه، قرآن  ما را توصيه به صبر و تقوا مي‌كند تا از خدئه‌‌ي دشمن در امان بمانيم، گفت: عده‌اي زياده‌خواه شيريني مشاركت بيش از 85درصدي مردم در انتخابات را به كام مردم تلخ كردند و باعث شدند مردم نتوانند جشن ملي را برگزار كنند.

 

اين مسئول گفت: پس نتيجه مي‌گيريم اگر حوادث گذشته را بازخواني نكنيم، فتنه‌ها تكرار شدني است و باتوجه به اينكه امسال هم انتخابات را در پيش داريم، همانطور كه رهبري فرمودند، هر كس شايستگي ندارد، وارد عرصه انتخابات نشود.

 

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه از مسئولان اجرايي انتخابات خواست تا كساني كه ولايي، داراي علم، بصير و توانا هستند را تاييد صلاحيت كنند.

 

وي در ادامه به جنايات دو سال اخير آل‌سعود در قبال مسلمانان، كشور ما و شيعيان اشاره كرد و گفت: عربستان به دنبال تشديد اختلاف بين شيعه و سني است.

 

وي، ضمن محكوميت حمله به سفارت عربستان در ايران، خاطرنشان كرد: عده‌اي خودسر عامل حمله به سفارت عربستان بوده و بسيج و سپاه هم اين حركت را مخالف مصالح نظام و قانون مي‌داند.

 

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه كهگيلويه گفت: عربستان به دنبال شوراي همكاري خليح فارس و مودت روابط اتحاد عرب است وحتي تلاش كرد كه مانع مسئله هسته‌اي ما شود ولي موفق نشد.

 

وي، سياسيت‌هاي آل‌سعود را داعش‌گونه دانست و گفت: آل‌سعود تروريست‌پرور است.

 

موسوی اصل با بيان اينكه، ايران تنها كشوري است كه از مظلومان حمايت مي‌كند، خاطرنشان كرد: مدافعان حرم درحال خنثي‌سازي نفوذ دشمن در آنور مرزهاي ايران اسلامي هستند و اين خود پاسخي محكم در جواب جنگ‌هاي نيابتي دشمنان است.

انتهاي پيام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک