آخرین اخبار

29. تير 1394 - 14:16   |   کد مطلب: 2552
با پيگيري خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه:
مشكل آب شرب روستاهاي دلي و ده احمد ديشموك حل شد
مسئول آبفاي روستايي شهرستان كهگيلويه گفت:مشكل آب روستاهاي دلي و ده‌احمد در حال حاضر حل شده و آب‌رساني به روستاهاي تابع امكان پذير خواهد بود.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، در ديشموك  ولي جفتا مسئول آبفاي روستايي شهرستان كهگيلويه : با توجه به اين‌كه پمپ آب روستاهاي تابع شهر ديشموك بر اثر نوسانات برق سوخته اما ابفاي روستايي از آبرساني به روستاهاي تابع از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكرد .

 

وي متذكر شد: طي نصب دو بار پمپ آب اين روستاها در بار دوم با توجه به مشكلات زيادي كه سر راه اين اداره قرار گرفته بود مشكل آب شرب روستاهاي تابع حل شد.

 

ولي جفتا در ادامه افزود: طي قطعي آب در روستاهاي تابع شهر ديشموك دو تانكر از طرف اداره آبفاي روستايي چاروسا و شهر دهدشت به مردم اين روستاها خدمت آبرساني داشته‌اند.

 

ايشان اعتبارنصب پمپاژ آب روستاهاي اطراف ديشموك را اعتباري بالغ بر 30 ميليون تومان عنوان كرد و گفت: با توجه به خشكسالي كه در شهرستان ما وجود دارد مردم روستاهاي تابع منطقه ديشموك بايد از تانكر ذخيره سازي استفاده كنند و در مصرف آب صرفه‌جويي كنند.

 

مسئول آبفاي روستايي شهرستان كهگيلويه تاكيد كرد: با توجه به اين كه در هر زمان كه قطعي برق بوجود بيايد 48 ساعت زمان خواهد برد تا آبرساني به روستاها امكان‌پذير شود و مردم بايد با استفاده از تانكر ذخيره سازي آب و همچنين  صرفه‌چويي در مصرف آب الگو باشند.

 

در پايان متذكر شد: مشكل آب روستاهاي دلي و ده‌احمد در حال حاضر حل شده و آب‌رساني به روستاهاي تابع امكان پذير خواهد بود.

انتهاي پيام/

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک