آخرین اخبار

28. بهمن 1393 - 23:39   |   کد مطلب: 436
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران گفت:اسلام هراسی منبعث از اسلام آمریکایی است که گروه هایی چون بوکو حرام و داعش در خاورمیانه و آفریقا برای خشن نشان دادن اسلام ایجاد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از قلم دنا، مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در گفت و گو با خبرنگار قلم دنا به کشتارهای شمال آفریقا، عراق و مرزهای یمن اشاره کرد وافزود: گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام زاییده القائده و طالبان هستند که می خواهند یک تفکر ذاتی صهیونیستی را به دنیا تحمیل کنند.

 

وی بیان کرد: در کشور فرانسه  به تناسب جمعیت مسلمانان کمترین جرم را مرتکب می شوند و این بر اساس اندیشه دوستی و زندگ مسالمت آمیز در اسلام است،اما متاسفانه کسانی که رگه های اسلام ستیزی دارند مانند موسسه شارلی ابدو سالهای گذشته و امسال به اسلام توهین کرده اند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران عاملان حمله به نشریه شارلی ابدو را وابسته به جریان سلام آمریکایی و داعش دانست و عنوان کرد: قاتلان شارلی ابدو وابسته به اسلام نیستند و اندیشه آزادی خواهان جهان متناسب با رفتار توهین آمیز شارلی ابدو نیست.

 

ثابتی دلیل شهادت سه نفر از دانشجویان مسلمان آمریکا را اسلام ستیزی دانست و اظهار کرد: قاتل فردی شناخته شده جریان اسلام ستیزش بوده و این دانشجویان هیچ گونه سابقه کیفری و بد اخلاقی نداشته اند تا جایی که دانشجویان مسیحی و یهودی در محکومیت این کشتار راهپیمایی برگزار کردند.

 

این فعال سیاسی از سکوت معنا دار رسانه ها و جامعه بین الملل انتقاد کرد و گفت: قبل از این حادثه در فضای مجازی و رسانه های خود مطالبی تحت عنوان اخراج مسلمانان منتشر کرده بودند که اگر اتفاقی رخ بدهد مسلمانان محکوم شوند.

 

وی این جنگ نامبارک علیه اسلام را محکوم کرد و ابراز داشت: اولین محکومان کشورهای حامی جریانهای افراطی هستند که تصویری خشن از اسلان به جهان نشان داده اند و محکومان بعدی دستگاه های دیپلماسی و حامیان این جریان هستند.

 

 ثابتی به سکوت مجامع بین المللی و خود آمریکا در حادثه شهادت سه دانشجوی مسلمان اشاره کرد و گفت: دو نفر در ایران به دلیل اغتشاش در حصر قانونی هستند وزارت امور خارجه امریکا از فاصله پنج هزار کیلومتری بیانیه رسمی صادر می کند اما در مرزهای جغرافیایی خودشان سه نفر که دادگاه فدرال به بی گناهی آنها رای داده به شهادت می رسند ولی هیچ اقدامی در محکومیت این حادثه انجام نمی شود، در صورتی که مدعی آزادی ادیان، حقوق بشر برابری سیاسی هستند.

 

وی گفت: در این کشور ها خون و ارزش انسان ها به شهروندان درجه یک و درجه دو تقسیم بندی شده و متاسفانه برخی کشور های مسلمان نتوانسته اند این مسئله را بفهمند.

انتهای پیام/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک