آخرین اخبار

9. دى 1394 - 18:27   |   کد مطلب: 4347
امام جمعه دیشموک گفت: فتنه 88 را با بهانه تقلب در انتخابات آغاز کردند و امروز هم بحث شورایی‌ شدن رهبری که خلاف قانون اساسی است را مطرح می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی با بیان اینکه خداوند بر مؤمنین منت گذاشت و از جنس خودشان، هادی و راهنمایی برای‌شان قرار داد، اظهار کرد: حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که نسل ما را از امت پیغمبر (ص) بنا نهاد.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، امت مسلمان از لشکریان پیغمبر (ص) به حساب می‌آیند، تصریح کرد: امت اسلام سربازان این لشکر عظیم نبوی هستند.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، گفت: شما هر روز می‌بینید که تعداد این شهدا زیادتر می‌شود و این از نشانه‌های  حضور در سایه شناخت و بصیرت است.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، خیلی‌ها باسواد هستند ولی بصیرت ندارند، افزود: بصیرت در سایه تقوا به‌دست می‌آید.

محمودی‌اصل با بیان اینکه، هر کسی لیاقت داشتن حکمت و بصیرت را ندارد، خاطرنشان کرد: خداوند به هر شخصی که لیاقت و شایستگی‌اش را داشته باشد، بصیرت می‌دهد.

وی، شهادت، فداکاری، آمادگی سیاسی، نظامی و روحی را از دیگر واژه‌های عجین شده با سربازان و لشکریان پیغمبر (ص) عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش، زحمت و خسته نشدن از خصوصیات بارز این افراد می‌باشد.

امام جمعه دیشموک، ولایتمداری را از ویژگی‌های مهم امت صادق و نه امت منافق دانست و گفت: حامیان ولایت کسانی هستند که در زیر چتر ولایت قرار دارند.

وی گفت، خستگی، استکبار، تفرقه، تنش سیاسی و ناامیدی از واژه‌هایی هستند که هیچ‌گونه همگونی با روحیات امت پیغمبر ندارد.

محمودی‌اصل با بیان اینکه نفوذ در زمان پیامبر باعث انحراف امت در زمان امام حسین (ع) شد  که منجر به شهادت فرزند وی شد گفت: جریان نفوذ در همه ادوار تاریخ وجود داشته است.

وی گفت: فتنه یکی دیگر از واژه‌هایی است که همگونی با سربازان امت پیغمبر ندارد و فتنه یعنی اینکه شخص یا اشخاصی تلاش کنند با استفاده از شیوه‌های شیطانی، فضا را متشنج و مردم را گمراه کنند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه فتنه هم مانند نفوذ پیشینه‌ای طولانی دارد گفت: فتنه 88 شباهت با جنگ‌های جمل، صفین و نهروان داشت، و ابتدا با شعار "الله اکبر" وارد شدند.

وی اضافه کرد: در فتنه سال 88 عهد و پیمان با رهبری شکسته شد با وجود اینکه اینکه اطاعت از ولایت فقیه در دین و قرآن ما آمده است ولی عده‌ای نمی‌خواهند این را بفهمند.

وی گفت: فتنه 88 را با بهانه تقلب در انتخابات آغاز کردند و امروز هم بحث شورایی‌ شدن رهبری که خلاف قانون اساسی است را مطرح می‌کنند.

وی گفت: عده‌ای که وجودشان در این کشور بحران‌زا است وقتی در قدرت نیستند، تشنج به راه می‌اندازند که شاید به قدرت برسند.

امام جمعه دیشموک متذکر شد: عده‌ای وقتی در انتخابات رای نمی‌آورند بحث تقلب در انتخابات را وسط می‌کشند و انتخابات را ناسالم جلوه می‌دهند ولی اگر پیروز شدند که انتخابات را سالم می‌پندارند و این اصلا کار درستی نیست.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک