آخرین اخبار

26. تير 1394 - 16:31   |   کد مطلب: 2514
بخشدار دیشموک با بیان اینکه بهداشت آب شرب بخش دیشموک در وضعیت هشدار قرار دارد،: تعداد 15 روستا به علت شکستن لوله ها دائما با قطع آب شرب روبرو می شوند و در تامین آب بهداشتی در مضیقه قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،صالح دادی نژاد بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه اظهار داشت: بهداشت بخش دیشموک در وضعیت مناسبی قرار ندارد و احتیاج به توجه ویژه مسئولین در این بخش دارد.

 

بخشدار دیشموک با اشاره به اینکه علی رغم آزمایشات و پیگیری های مکرر آب شرب دیشموک طعم ومزه مناسبی ندارد، افزود: دریچه های مخزن آب شرب روستایی دیشموک باز است و کلر زنی آنها انجام نمی گیرد.

 

دادی نژاد با بیان اینکه بهداشت آب شرب بخش دیشموک در وضعیت هشدار قرار دارد، تصریح کرد: تعداد 15 روستا به علت شکستن لوله ها دائما با قطع آب شرب روبرو می شوند و در تامین آب بهداشتی در مضیقه قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه دو روستا در این بخش با وجود شبکه گذاری بکلی فاقد آب شرب بهداشتی هستند و آب شرب خود را از رودسمه تهیه می کنند، بیان کرد: برای تامین آب شرب بهداشتی روستاهای فاقد آب به تانکر آبرسانی احتیاج داریم اما این بخش از تانکر آبرسان محروم است.

 

بخشدار دیشموک با اشاره به قطع 5 روزه آب دیشموک که با تلاش آبفای شهرستان کهگیلویه بر طرف شد، ابراز کرد: با توجه به اینکه مخزن ومحل پمپها در بخش دیشموک نگهبان ندارد مورد دستبرد قرار می گیرد.

 

دادی نژاد به مشکل دفع زباله و خطر بیماری در دیشموک اشاره کرد و گفت: تا کنون سه نقطه برای دفع زباله مشخص شده است که تا کنون توسط محیط زیست تایید نشده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک