آخرین اخبار

2. دى 1394 - 21:25   |   کد مطلب: 4291
رئیس پلیس راهور کهگیلوی با تاکید بر سخت‌گیری تاکسیرانی در اعطای مجوز به تاکسی‌ها با اشاره به فعالیت 450 تاکسی در سطح شهر تصریح کرد: تعداد تاکسی‌های موجود بیش از ظرفیت شهر بوده و باعث ایجاد ترافیک در نقاط حساس شده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، علی اقبالی‌پور در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات انسانی ناشی از تصادفات را از مهمترین برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در سال‌جاری دانست و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده این برنامه‌ها به خوبی در حال انجام است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه با بیان اینکه تخلفات موتورسواران از دغدغه‌های پلیس راهور است، افزود: تلاش داریم با آموزش موتورسواران فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی را ترویج دهیم.

 

وی لغزندگی معابر را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار می‌رود رانندگان همواره قوانین و مقررات راهنمایی را رعایت و با سرعت مجاز و مطمئنه و قابل کنترل رانندگی کنند.

 

اقبالی‌پور با بیان اینکه طی هشت ماه نخست سال 94 هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت در چهار شهر دهدشت، سوق، قلعه‌رئیسی و دیشموک روی نداده است، از کاهش 200 درصدی تلفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرها خبر داد.

 

وی از ساماندهی آژانس‌های مسافربری و تاکسی‌های دهدشت خبر داد و اظهار کرد: طی مدت اخیر بیش از 95 خودروی متخلف که بدون مجوز اقدام به مسافرکشی می‌کردند به پارکینگ‌ منتقل شده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه تصریح کرد: در راستای ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری، آژانس‌های مسافربری فاقد صلاحیت شناسایی و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

اقبالی‌پور با تاکید بر سخت‌گیری تاکسیرانی در اعطای مجوز به تاکسی‌ها با اشاره به فعالیت 450 تاکسی در سطح شهر تصریح کرد: تعداد تاکسی‌های موجود بیش از ظرفیت شهر بوده و باعث ایجاد ترافیک در نقاط حساس شده است.

 

این مسئول ساماندهی تاکسی‌ها در ایستگاه‌ها را ضروری دانست و با اشاره به تمرکز در چند ایستگاه و بی‌نظمی تاکسی‌ها خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک به زودی طرح تمرکززدایی تاکسی‌ها در سطح شهر آغاز خواهد شد.

 

اقبالی‌پور تعداد پارکینگ‌های موجود در دهدشت را تنها دو مورد دانست و تصریح کرد: این تعداد جوابگوی خودروهای موجود نیست و باید تدبیری برای افزایش پارکینگ‌ها اندیشیده شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک