آخرین اخبار

2. دى 1394 - 21:12   |   کد مطلب: 4290
به دلیل منع قانونی موجود برای اعضای شورا شهر
“دکتر حجت خواه” از کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ خارج شد
عضو شورای شهر دهدشت به دلیل منع قانونی موجود برای ورود اعضا شورا شهرها در انتخابات، از کاندیداتوری انتخابات حوزه کهگیلویه بزرگ کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، دکتر سهراب حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت با حضور در فرمانداری دهدشت برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نام نویسی کرده بود .

 

عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به اینکه شورای نگهبان بصورت شفاهی اعلام کرده بود اعضای شورای شهر جهت شرکت در انتخابات نیاز به استعفا ندارند گفت: با اصرار جمعی از دوستان و مردم شریف شهرستان جهت حضور در انتخابات مجلس حوزه کهگیلویه بزرگ نام نویسی کردم.

 

وی با بیان اینکه قانون اجازه ثبت نام و حضور اعضاشورا شهر در انتخابات را نمی دهد افزود: روز قبل رئیس شورای نگهبان اعلام کرد، قانونی که در آن اعضای شورای شهر می توانند بدون استعفا در حوزه انتخابیه خود نامزد شوند از دور بعد اعمال خواهد شد و در این دوره انتخابات اعضای شورای شهر قادر به شرکت در انتخابات حوزه محل زندگی خود نخواهند بود.

 

دکتر حجت خواه افزود: متاسفانه به دلیل اینکه اعضای محترم شورا در شش ماه قبل با استعفای بنده مخالفت کردند و به دلیل منع قانونی موجود برای اعضای شورا  شهر قادر به ادامه حضور در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی نخواهم بود.

 

دکتر حجت خواه عدم موافقت اعضای شورای شهر با استعفای خود را یک کارشکنی و ظلم در حق خود دانست و افزود: این رفتار شورای شهر دهدشت تاکنون در تاریخ جمهوری اسلامی ایران سابقه نداشته است.

 

دکتر سهراب حجت خواه همچنین از عموم مردم علی الخصوص دانشگاهیان که با اصرار آنها پا به عرصه انتخابات گذاشته بود تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با همدلی و همکاری تمام مسئولین و علی الخصوص دانشگاهیان و دانشجویان عزیز شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کهگیلویه باشیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک