آخرین اخبار

24. آذر 1394 - 13:19   |   کد مطلب: 4244
شاید خیلی ها به دنبال درد صادق خرازی باشند که چرا چنین سخنانی در گرگان گفته است و منشا این صحبتهای تند از چیست ، پس این مطلب را بخوانید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از گلستان ما؛ سخنان صادق خرازی رئیس حزب ندای ایرانیان در گرگان سر و صدای زیادی را براه انداخته است  ، کسی که امروز دولت نهم و دهم را منحوس می خواند و مجلسی را متهم به پول حرام می کند و نظام را به زندانی کردن بدون حساب و کتاب متهم می کند دارای چه سوابقی است .

شاید دوستان و هم طیفی های خود خرازی بهترین معرف او باشند . باهم بخش هایی از اظهار نظرهای دوستان نزدیک اصلاح طلب خرازی را با هم می خوانیم تا شخصیت این عنصر معلوم الحال را بیشتر متوجه شویم .

سیدصادق خرازی، دیپلمات سابق کشور و رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت و گویی گفته بود: «من اصلاح‌طلبی که نمادش خارج از کشور باشد و پول بگیرد را قبول ندارم. اینکه بروند و اتهام بزنند و بد و بیراه بگویند و شانتاژ کنند را قبول ندارم.

کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن ‌گرا می‌دادند؛ من آنها را به عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم. لیست‌شان را هم دارم و اگر قرار باشد روزی ارائه دهم، ارائه خواهم داد. منتها به سیستم امنیتی نخواهم داد و اگر بخواهم بدهم به مردم ایران ارائه می‌دهم که بدانید این آقا در دوره اصلاحات با فلان مقام ارشد اروپایی یا فرانسوی یا فلان مقام ارشد آمریکایی پنهانی مذاکره کرده و‌گرا داده است».

این اظهارات موسس حزب ندا به مذاق برخی از اصلاح‌طلبان خوش نیامد و آن‌ها به شدت به حرف‌های وی واکنش نشان دادند.

* رمضان زاده: لیست دیپلماتهای قاچاقچی در جیب کیست؟

در همین رابطه عبدالله رمضان‌زاده عضو حزب منحله مشارکت در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: «به نظر شما لیست دیپلمات‌های قاچاقچی نسخ خطی کتاب‌های قدیمی در جیب کیست؟!»

* پورنجاتی: دوای درد خرازی سرلیست شدن است

از سوی دیگر احمد پورنجاتی، یکی دیگر از اعضای حزب منحله مشارکت نیز متن طنزی خطاب به خرازی نوشت: «شوخی با یک فقره «آقاصادق» که این روزها توی بورس سرسره بازی روی پوست خربزه «اونا»ست! اگه گفتی چرا «این» لیست داره؟ واسه اینکه تو دیکته بیست میاره! اگه گفتی که شغل و کار «این» چیست؟ کلاسیکه، «عتیقه»س بی‌خودی نیست! اگه گفتی چرا اخم کرده طفلک؟ چو دستش خالیه، رفته توی لک! اگه گفتی چه شد «آن آقاصادق» ز دست «این یکی»! اگه گفتی دوای درد او چیست؟ بیاد کاندید بشه، آن هم سر لیست!

* ابطحی: به لیست رمضان زاده «قاچاق زیر خاکی» را هم اضافه کنید

 محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور دولت اصلاحات نیز در واکنش به اظهارات خرازی، در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشت: «صادق خرازی در ادامه حرف های شیرین و متناقضش گفته که لیست اصلاح طلبانی که به دشمن گرا می داداند را در جیبش دارد.

از این شیرین زدن ها قبلا هم در گفته هایشان بود. عبدالله رمضان زاده در این رابطه نوشته لیست دیپلمات های قاچاقچی نسخ خطی کتاب های قدیمی در جیب کیست.البته قاچاق زیر خاکی هم اضافه کنید راه دوری نمی رود. بهترین تلنگر را رمضانزاده برای اصلاح طلبی بدلی ندا داده است.

واقعیت دیگر هم این است که تقسیم کنندگان شغل در کشور نه تنها با این تعابیر، که اگر کسی بگوید لیست اصلاح طلبان قاتل مظلومان بوسنی و فلسطین و افغان راهم در جیب دارد، باز هم در دادن پست افاقه نمی کند.

حزب ندایی های خوبی که واقعا اصلاح طلب بودند و فقط امکانات نداشتند، در این موارد نمی‌خواهند موضع بگیرند؟»

انتهای پیام/رض

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک