آخرین اخبار

22. تير 1394 - 14:36   |   کد مطلب: 2353
روستاي امامزاده ميرسالار (ع) یکی از روستاهای بخش کوهستانی و دور دست ديشموك است، حجت الاسلام انصاري مبلغ اعزامي برای تبلیغات امور دینی به روستا آمده و در ماه مبارک رمضان، برنامه های تبلیغی و دینی را انجام می‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، روستاي امامزاده ميرسالار (ع)، یکی از روستاهای بخش کوهستانی و دور دست ديشموك است، حجت الاسلام انصاري از قم برای تبلیغات امور دینی به روستا آمده و در ماه مبارک رمضان، برنامه های تبلیغی و دینی را انجام می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام انصاري روحاني مبلغ مستقر در روستاي امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك اظهاركرد:به دلیل عدم وجود روحانی در روستاها و بعضی از شهرهای کوچک، مردم دین را از اشخاصی دریافت می کنند که اطلاعات کمی را از دین دارند و همواره در برابر سؤالات، نظرات خود را بیان می کنند.

 

وی با بیان این مطلب که نداشتن شناخت درست از دین مشکل اصلی بسیاری از مردم ساکن در روستاها و شهرهای کوچک است، افزود: اگر روحانیت به رسالت اصلی خود که همان تبلیغ دین خداست عمل ننماید، مداحان و رسانه ها، جای روحانی ها را می گیرند.

 

وي ابراز داشت: در ایام تبلیغی سعی نمودم اسلامی را که موجب پیشرفت در جامعه بود و احساس لذت از زندگی را برای مردم فراهم می ساخت به مردم ارائه نمایم، زیرا گروهی از آنان به واسطه کج فهمی‌ها، اسلام را به گونه ای دیگر معنا و تفسیر می کردند.

 

وي ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، بیان احکام و احادیث، جلسات قرآن و تفسیر و قرائت دعاها از جمله برنامه‌هایی بود که با شور و شوق از سوی مردم اجرا می شد.

 

این مبلغ برتر با اشاره به برگزاری کلاس های مهدویت بیان داشت: بسیاری از مردم نسبت به امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و شرایط ظهور و شیوه های انتظار هیچ اطلاعاتی نداشتند، لذا کلاس هایی را با موضوع مهدویت برای آنان برگزار کردم.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک