آخرین اخبار

24. آذر 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 4242
تاجگردون: این حرکت زشت استاندار و مدیران استانی را هیچگاه نمی بخشم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس غلامرضا تاجگردون گفت در خصوص عملکرد ضعیف و کم کاری برخی از مدیران در حوزه های یاسوج و گچساران مبنی بر اینکه برخی از مدیران سوء مدیریت خود را پشت شما پنهان و هزینه می کنند ، چنین گفت: من این مبحث که برخی از مدیران به نام من برای خود مصونیتی ایجاد کرده اند را نمی خواهم رد کنم ، بله برخی از مدیران شاید این احساس رو میکنند که فارغ البال هر کاری را که می خواهند می توانند انجام دهند.

تاجگردون با بیان اینکه : این گونه رفتارها از گذشته بوده و هنوز هم هست افزود : رابطه مدیران با من چالشی نیست و در حد تعادل است.
نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : از نظر بنده باید به مدیر جهت اثبات و لیاقت و کارایی اش فرصت و زمان داد ، سریع نمی شود یک مدیر را ارزیابی کرد .
تاجگردون تصریح کرد :یکی از آسیب های جدی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ها همین است که دوره مدیریتی کوتاه بوده است .
وی اظهار کرد : معتقدم وقتی مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش می‌گیریم سعی کنیم خیلی سریع و با یک لغزش مدیریتی یا عدم کاری مدیران تعویضشان نکنیم چرا که آسیب جدی در بر خواهد داشت.
غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه : هر چقدر مدیران بیشتر مورد حمله مسئولین و علی الخصوص نماینده ها هم قرار بگیرند ، احتمال کشیده شدن آنها به سمت خطاهاو …بیشتر است .
وی افزود :من برای مدیران در یک دوره معقولی که مدیر بتواند خودش را بازسازی و ثابت کند وهمچنین در این دوره مسلط بر کار شود مصونیت ایجاد می کنم .
تاجگردون با تأکید بر اینکه مدیری که شجاعت خود را از دست می‌دهد ابتکارش هم از دست می‌رود، اظهار داشت: این مسئله باید علاج شود تا مدیران شجاعت خود را از دست ندهند چرا که مدیران موتور محرک دستگاههای اجرایی هستند.
تاجگردون ادامه داد :اما اگر بعد از یک دوره معقول که مسلط به کار شد اگه بخواهد روند خود را ادامه دهد، قاعدتا بله و بر اساس تعهدی که برای خدمت به مردم داده ام خود را موظف به تلاش برای آبادانی منطقه می دانم و از آنجا که این افتخار را دارم که خود را وقف ملت و دیارم کرده ام ، حتماً در رابطه با مسئولان کم کار فکری خواهیم کرد و در برابر سهل انگاری های به عمد ، سکوت و ملایمت اختیار نخواهم کرد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران ویژگی جوان و یا پیر، قوم یا قبیله و یا انتخاب مدیران در فضای مشترک بین استانداری، نمایندگان مجلس و وزرا و … نبوده و نیست ، بیان کرد : مولفه های زیادی برای انتخاب مدیر موثر است و شاخصه های اصلی من خدمتگزاری به مردم ، نحوه برخورد با مردم و اینکه چگونه و به چه نحو کار ارباب رجوع را انجام می دهند ،تعهد، تخصص و کارآمدی و دلسوزی نسبت به مردم و توسعه شهرستان ملاک انتخاب مدیران در حوزه انتخابی من است.
تاجگردون تصریح کرد : به عقیده من متاسفانه در این بخش کار عمده مدیران استانی فارغ از اینکه طرف من باشند یا نباشند در این جا لنگ می زنند و دچار اشکال هستند.
وی گفت : وقتی من به فراخور حال ، ازآنها علت را جویا می شوم مطالبات وسیع مردم و محدودیت امکانات رو پاسخ می دهند.
تاجگردون با اشاره به این مطلب که باید بپذیریم ظرفیت استان و شهرستان ما هم همین است افزود : کما اینکه یک سری تعصبات بومی گری هم داریم و دوست داریم نیروهای بومی استفاده و به کار گماشته شود در نتیجه باید بروز برخی مشکلات را هم بپذیریم.
تاجگردون خاطر نشان کرد : کار در این شرایط خیلی سخت است ، باید حواسمان به مدیران باشد ، آنها را مورد تهاجم قرار ندهیم ، مدیران هم باید با ایمان راسخ به کار ، سازمانهایشان را اداره کنند .
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا احساس نمی کنید ضعف مدیران در ریزش یا کاهش آراء موثر باشند ، اظهار داشت : طبیعتا مردم مدیران را به مسئولین بالاترشان منتصب می دانند قطعاٌ ضعف مدیران در رای من اثر دارد ، لذا ارتقای نگاه مردم و به تبع آن توقعات آنها در این سطح علت ریزش آرا هر نماینده ای و عدم راهیابی به مجلس خواهد بود.
وی در ادامه افزود: طراز نگاه مردم به نمایندگان کنونی به دلیل مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موجود ارتقا یافته است و آنها توقعات بالاتری نسبت به مسئولین مدیران و نمایندگان دارند.
پرسشی در خصوص اینکه در فضای مجازی و رسانه‌ها موضوعاتی مطرح شده مبنی بر این که برخی از مسئولین از نحوه حضور وزرای دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد که در ابتدا به شهرستان گچساران می‌روند بعد به مرکز استان می‌آیند، انتقاداتی نموده اند ، آیا این رفتارها به توسعه و عمران شهر لطمه وارد نمی کند ؟ بخش دیگری از گفتگو بود که تاجگردون در پاسخ به این سئوال اظهار داشت : اشتباه است این که می گویند وزیری گچساران می آید یاسوج نمی آید و یا اینکه چرا وزیری اول گچساران می آید بعد مرکز استان میرود ، من هم می توانم چندین وزیر را نام ببرم که یاسوج آمده بودند اما گچساران و دهدشت نیامدند.
وی ادامه داد :بعنوان مثال ۷ماه پیش وزیر مخابرات یاسوج بود ، گچساران هم نیامد آیا مگر من اعتراضی کردم ؟چیزی گفتم ؟جناب آقای آخوندی از دوستان بنده است ایشان یاسوج بودند تا گچساران هم نیامدند من مطالبه ای کردم ؟
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از کسانی که می‌گویند چرا وزرا اول به گچساران آمده‌اند، گفت: ما می‌خواهیم با تکیه بر نقاط مشترک و وحدت و همگرایی مشکلات شهر و استانمان را حل کنیم و به سوی توسعه عمران شهری گام برداریم و با تاکید بر اینکه، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی و وحدت در استان و کشور هستیم اظهار کرد: این گونه رفتارها بر روحیه خدمت به مردم استانم تاثیر نخواهد گذاشت.
وی بیش از همه به ضرورت تداوم همراهی و همدلی مسوولان استان برای فائق آمدن بر مشکلات استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت که همه ما در این مسیر نقش تعیین کننده ای در خدمت رسانی بهتر به مردم استانمان را داریم .
وی افزود: با وجود مشکلات عدیده زیر ساختی اگر مجموعه استان را همدل و همراه نبینیم هر چه قدر هم تلاش کنیم کمتر شاهد تحولات مثبت ، رشد و توسعه در استان و به تبعه آن شهرستان هایمان خواهیم بود.
تاجگردون افزود: حالا اگر بر اساس شرایطی که مردم برای من ایجاد کرده‌اند ، فرصتی پیش آمده گاهی به دعوت من ، گاهی مسئولان ارشد کشوری و وزرا بنا به میل خودشان به صورت گسترده در شهرهای گچساران و باشت حضور پیدا می‌کنند و پس از حضور در این دو شهرستان آنگاه به مرکز استان می‌روند باید بگویند چرا فلان وزیر گچساران آمده مثلا یاسوج نیامده؟!
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد : برخی از دوستان چرا حاضر نیستند تمام ظرفیت های استان را با هم ببینند؟

در ادامه نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت با گلایه از فضای تخریب و توهین توسط برخی مسئولان استان گفت: با این حرکت بسیار زشت و زننده و دور از شان مدیریتی استان که در سفر وزیر تعاونی کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت و من هنوز هضم نمی کنم که چرا از استاندار بگیر تا نمایندگان استان تشریفات استقبال و حتی انتقال وزیر تعاونی کار و رفاه اجتماعی از گچساران به یاسوج انجام نشد؟

تاجگردون افزود : سفر وزیر تعاونی کار و رفاه اجتماعی به گچساران کاملا فارغ از کار مسایل سیاسی بود ، متاسفانه برخی با تندروی و توهین و تخریب همه واقعیات را کنار می گذارند و به دنبال حواشی می گردند .

تاجگردون گفت : این کارشان غیر اخلاقی بود و من هیچ گاه آقای استاندار و مسئولین استان را نمی بخشم ، تاریخ هم آنها را نمی بخشد بابت این رفتار زشتی را که وزیر را به یاسوج دعوت کردند و حتی حاضر نشدند کارای انتقال ایشان را انجام دهند و من وزیر را به یاسوج بردم و او را تا درب سالن بدرقه و تحویل مدیرکلی دادم و برگشتم .

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری که انشاءاله دیگر چنین مواردی تکرار نشود خاطر نشان کرد : باید از تمام ظرفیت های استان استفاده شود.
وی تصریح کرد : گچساران هم عضو این این استان است، این حق مسلم گچساران و باشت است که مورد توجه قرار گیرد ، من بر سر منافع شهرستان گچساران و باشت محکم می ایستیم.
تاجگردون تاکید کرد : من در این امور کوتاه نمی آیم و کارم را انجام می دهم و به نظرمن آقایون باید رفتارشان را اصلاح کنند که توهین به شعور مردم گچساران نشود .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک