آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 11:38   |   کد مطلب: 4237
فرمانده بسیج دیشموک در دیدار با خانواده‌های شهدا عنوان کرد:
خانواده‌های شهدا میراث‌داران واقعی دستاوردهای انقلاب+تصاویر
فرمانده بسیج دیشموک در دیدار با خانواده‌های شهدا گفت: خانواده‌های شهدا میراث‌داران واقعی دستاوردهای انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، عصر امروز نشست صمیمی فرمانده حوزه مقاومت  بسیج و مسئول اداره تبلیغات اسلامی دیشموک با خانواده‌های معظم شهدا در محل حوزه مقاومت بسیج دیشموک برگزار شد.

 

ستوان یکم پاسدار یاسین صنوبری در دیدار با خانواده‌های شهدا گفت: خانواده‌های شهدا میراث‌داران واقعی دستاوردهای انقلاب هستند.

 

 وی، خانواده‌های معظم شهدا را نمونه بارز اسوه‌های صبر و استقامت عنوان کرد و افزود: فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده آنها بود که برای ایران عزت آفرید و به همین دلیل همه ملت ایران مدیون این بزرگواران هستند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک با بیان اینکه این نشست به منظور همفکری با خانواده‌های معظم شهدا برای برگزاری یادواره 29 شهید والامقام منطقه که در تاریخ 1394/09/29 ساعت 9 صبح در  محل سالن آموزش و پرورش دیشموک صورت گرفت، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و پاسداشت صبر و ایثار خانواد‌ه‌ها به ویژه مادران و پدران شهدا یک وظیفه است.

 

صنوبری در ادامه از خانواده‌های شهدا خواست تا برای هرچه باشکوه برگزار کردن یادواره شهدای منطقه، همفکری لازم را داشته باشند تا انشاءالله بتوانیم گوشه‌ای از فداکاری‌های شهدا را جبران کنیم.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی دیشموک هم در این نشست با بیان اینکه، شهدا باید چراغ راه امروز ما باشند گفت: اگرچه دفاع مقدس به پایان رسیده‌است اما شرایط جغرافیایی و استراتژیک ایران به ویژه از منظر ذخایر معنوی، انسانی و مادی به گونه‌ای است که هنوز هم دندان طمع دشمنان‌مان تیز است و چشم‌شان به سوی ما است.

 

حجت الاسلام سید غلام حسن درسته ادامه داد: دشمن ما هنوز هم نمی‌داند این چه روحیه و لباسی است. لباسی که دین و مذهب نمی‌شناسد، قومیت و جنسیت هم در آن نقشی ندارد و این واقعیت روحیه بسیجی است که ما را در جنگ در کنار هم قرار داد.

 

وی افزود: ما باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم تا بتوانیم این نظام مقدس را به دست صاحب اصلی آن ولی عصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام: و/آ

عکس: وحید آهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک