آخرین اخبار

22. تير 1394 - 8:49   |   کد مطلب: 2439
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویر احمد گفت: هدف دشمنان گسترش بی غیرتی و بی عفتی در جامعه اسلامی است و برای دست یافتن به این هدف بی حجابی و سبک زندگی غربی را تبلیغ می کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام صفدر پناهی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرسبه برنامه های دشمن در زمینه ترویج بی عفتی و بد حجابی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان جامعه اسلامی با تدبیر وارد کار شده اند و با بهره گیری از بهترین وسایل ارتباطی زندگی غربی را تبلیغ کرده و فرهنگ اصیل اسلامی را متزلزل می کنند.

 

وی گفت: در تهاجم فرهنگی با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فیلم های غربی  موجب تغییر جو فرهنگی خانواده ها ودر نهایت انحراف یا طلاق در آنها شده اند.

 

حجاب تنها به زن اختصاص ندارد و مردها هم باید آن رعایت کنند

 

پناهی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب تنها به زن اختصاص ندارد و مردها هم باید آن رعایت کنند اظهار کرد: وقتی دشمنان به این نتیجه رسیدند که از طریق جنگ رو در رو نمی تواند با ایران اسلامی مقابله کنند از طریق جنگ نرم و ترویج فرهنگ برهنه غرب وارد شدند تا از طریق به چالش کشیدن فرهنگ اسلامی در اعتقادات مردم نفوذ کنند.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویر احمد امر به معروف را وظیفه همه افراد جامعه دانست و عنوان کرد: گاهی در تفرج گاه ها و و مکان هی عمومی افرادی بد حجاب یا بی حجاب ظاهر می شوند که اگر به آنها تذکر داده شود فضا برای حضور بیشتر این افراد فراهم نخواهد شد.

 

حجاب فرایند بیرونی عفاف است

 

 پناهی حجاب را فرایند بیرونی عفاف دانست و اظهار داشت: اگر کسی در در درون دارای عفاف باشد در ظاهر حجاب خود را رعایت خواهد کرد.

 

وی گفت: برخی افراد بی حجاب با پوشش های زننده وارد جامعه می شوند تا غیرت جامعه را محک بزنند و اگر با بی غیرتی و بی تفاوتی جامعه مواجه شدند گام های بعدی را برای بد حجابی بیشتر بردارند.

 

پناهی حمله دشمن در جنگ نرم را بسیار کارساز تر دانست و ابراز داشت: اگر باورهای دینی در جامعه کم رنگ شود بازگشت به قبل بسیار سخت خواهد بود.

 

این کارشناس مسائل دینی به راهکارهای مبارزه با بی حجابی اشاره و تصریح کرد: با ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و تبیین عفاف و حجاب از طریق آیات و روایات می توان از نفوذ فرهنگ برهنه غربی جلوگیری کرد.

 

وی نظارت بر تولید کنندگان و فروشندگان لباس را یکی دیگر از راه های مقابله با بی حجابی دانست و افزود: نباید اجازد داده هر لباسی از جامعه به هم پاشیده و برهنه غرب وارد جامعه اسلامی شود و در جامعه گسترش یابد.

 

امر به معروف و نهی از منکر یکی از بهترین راه های مبارزه با تهاجم فرهنگی است

 

پناهی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از بهترین راه های مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و عنوان کرد: امر به معروف از جهاد در راه خدا مهمتر است و با جدی گرفتن این فریضه واجب می توان جو عمومی جامعه را اصلاح کرد و با اعتراض به افراد بی حجاب اجازه ورود آنها در جامعه را ندهند.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نظارت و کنترل خانواده بر رفتار فرزندان را یکی دیگر از راه های مبارزه با بی حجابی عنوان کرد و گفت: خانواده ها می توانند با روش های خوب و سازنده و بدون توهین رفتار فرزندان خود را ساماندهی کنند.

 

انتهای پیام/ش/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک