آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 10:09   |   کد مطلب: 4231
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: 139 میلیارد تومان اعتبارعمرانی به استان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، سیدموسی خادمی در پنجمین جلسه شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان از تخصیص خوب 139 میلیارد تومانی اعتبارعمرانی این استان خبر داد و افزود: از این مبلغ 85 میلیارد تومان استانی و 53 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل دو درصد نفت است.

 

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب و هزینه اعتبارات عمرانی پیگیری لازم را داشته باشند و تلاش در راستای ساماندهی و تکمیل پروژه های مهم، تاثیر گذار و با پیشرفت فیزیکی بالا را به عمل آورند، چون حجم نیازهای ما در پروژه‌های عمرانی با حجم اعتبارات فاصله دارد.

 

استاندار با اشاره به اینکه، دستگاه ‌هایی که تاکنون موفق نشدند اعتبارات دو درصد نفت و از محل استانی را جذب کنند به خزانه مراجعه کنند، تاکید کرد: مسئولین نسبت به ابلاغ اعتبارات، توزیع و مبادله موافقت نامه ها، تخصیص اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی و تخصیص نقدینگی به خزانه استان  برای جذب اعتبارات پیگیر باشند.

 

خادمی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم تصمیمات و برنامه ریزی سازنده و نو برای استان داشته باشیم، باید مهمترین طرح، برنامه و تصمیمات سازنده و موثر خود را با مطالعه در کارگروه های مربوطه نهائی کرد و در این شورا برای تصویب ارایه دهند.

 

استاندار همچنین بر اتخاذ تدابیر لازم برای تحقق درآمدهای عمومی و اختصاصی دولت در استان و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی در زمینه طرح های مختلف تاکید کرد.

 

خادمی تاکید کرد: کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی، برای توسعه عمران مجموعه های شهری، طرح های جامع ناحیه ای و در راستای تأیید بودجه پیشنهادی سالانه استان بیش از پیش دقت نظر داشته باشد و در خصوص کارخانجات تولید شن و ماسه هم طرح جامع ارائه نماید.

 

استاندار در خصوص تصویب طرح جامع شن و ماسه استان گفت: این طرح در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی تدوین و برای تصویب نهائی در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی به صورت جامع و کامل‌ مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک