آخرین اخبار

21. آذر 1394 - 15:01   |   کد مطلب: 4209
امام جمعه دیشموک گفت: امروز اگر ما بخواهیم یک درس را از مکتب امام رضا(ع) یاد بگیریم باید پیرو راه ولایت باشیم و راه این امام همام را ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در مراسم سوگواری حضرت امام‌رضا(ع) اظهار کرد: امام‌رضا(ع) ولی نعمت ما مسلمانان است و زندگی این امام بزرگوار برای شیعیان پر از درس است که ما باید از این درس‌ها عبرت بگیریم.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: بعد از شهادت امام کاظم(ع) هارون‌الرشید یک شرایط سخت را در محدوده جغرافیایی دنیای اسلام حاکم کرد و هدفش این بود که شیعه حتی نتواند نفس هم بکشد.

وی افزود: هدف هارون الرشید از این کار این بود که جلوی پیشرفت شیعه را بگیرد و به فکر نابودی شیعه بود که در چنین موقعیتی بزرگترین هنر امام‌رضا(ع) این بود که درخت تشیع را از گزند طوفان حوادث حفظ کرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل گفت: امروز اگر ما بخواهیم یک درس را از مکتب امام رضا(ع) یاد بگیریم  باید پیرو راه ولایت باشیم  و راه این امام همام را ادامه دهیم چون امام رضا(ع) علمدار مبارزه بود و باید بدانیم تمام زندگی امام رضا(ع) برای ما پیام خاصی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) الگوی بارز است که ما شیعیان اگر بدانیم زیارت این امام بزرگوار چقدر حسنه دارد کوتاهی نخواهیم کرد.

این مسئول متذکر شد: باید درس خستگی ناپذیری را که یکی از خصوصیات بارز این امام بزرگوار بود، یاد بگیریم چون امام رضا در برابر تمام ناملایمات خستگی ناپذیر بود.

وی تاکید کرد: مسلمانان باید ادامه دهنده راه ائمه اطهار باشند که هر کس که این راه‌ها را ادامه دهد به کمال سعادت می‌رسد به شرط اینکه از این درسها یاد بگیرند و عمل کنند.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک