آخرین اخبار

21. تير 1394 - 8:41   |   کد مطلب: 2422
امام جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه مهمترين و اساسي ترين اهداف شبكه هاي ماهواره اي، اسلام هراسي و تحريف اسلام ناب محمدي(ص) است گفت: غربی ها با ساخت و نمایش سريال هاي مختلف بنیان خانواده را ضعیف کرده و به اهداف خود می رسند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام مهدي كياني اصل امام جمعه شهرستان لنده ضمن تاكيد بر نقش خانواده ها در فرهنگ سازي جامعه اظهاركرد: خانواده يكي از اصول و پايه هاي اصلي جامعه است كه شكل گيري شخصيت اجتماعي و فرهنگي فرزندان از دامان خانواده شكل مي گيرد.

 

وي افزود: دشمنان هموراه سعي مي كنند تا با تضعيف باورها و اعتقادات جوانان مومن و متدين ما آنان را به سمت فرهنگ مبتذل همراه با خشونت غرب بكشانند.

 

امام جمعه شهرستان لنده تصريح كرد:« فتنه» يعني آميخته كردن حق و باطل با همديگر براي خوب جلوه دادن كلام باطل به جامعه، كه دشمنان نيز از همين ترفند براي ترغيب افكارعمومي جامعه استفاده مي كنند.

 

وي تاكيد كرد: حلال جلوه دادن حرام و تمسخر آموزه هاي ديني در شبكه هاي ماهواره اي و برگزاري مسابقات آوازه خواني براي دختران با حجاب و خوب جلوه دادن مصرف مشربات الكلي در بين مردم از طريق شبكه هاي ماهواره اي از برنامه هاي اساسي دشمن است.

 

كياني اصل اظهاركرد: بيش از 13 شبكه مستهجن به صورت شبانه روزي در حال پخش فيلم هاي مستهجن هستند كه تنها با هدف ارزش زاديي و از بين بردن مفهوم غيرت در جامعه به كار مي رود.

 

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده گفت: متاسفانه به واسطه گرايش جوانان به سمت شبكه هاي ماهواره اي و مجازي، امروز شاهد بي تفاوتي جوانان نسبت به غيرت ديني در جامعه هستيم كه خود نوعي خطر محسوب مي شود.

 

وي تاكيد كرد: آرايش بيش از حد دختران و زنان در محافل و مجالس و حتي خيابان ها ناشي از تضعيف بي غيرتي در نسل جوان كشور است.

 

امام جمعه شهرستان لنده از افزايش آمار طلاق در جامعه ابراز نگراني كرده و گفت: متاسفانه در چندسال اخير به واسطه هجموم بيش از حد مردم به سمت شبكه هاي ماهواره اي و اعتياد شاهد افزايش بيش از حد طلاق در جامعه هستيم كه براساس آمارها ماهواره بيشترين نقش را در اين افزايش داشته است.

 

كياني اصل يادآورشد: امروز دشمن به دورن خانه هاي ما بدون كوچكترين مقاومتي از جناب ما رسوخ پيدا كرده است و با برنامه سازي و برنامه ريزي خود توانسته است بر برخي افراد جامعه تسلط كامل پيدا كند.

 

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده تاكيد كرد: چرا دشمنان 125شبكه ماهواره اي براي تنها چند كشور فارسي زبان راه اندازي كرده اند تا به صورت 24 ساعته براي مردم برنامه پخش كنند.

 

وي در ادامه گفت: هدف دشمن از راه اندازي اين تعداد شبكه ماهواره اي فارسي زبان از بين بردن ريشه هاي اعتقادي ملت ايران است كه لازمه مقابله با آن، دوري جستن از ماهواره و شبكه هاي ماهواره اي است.

 

امام جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه مهمترين و اساسي ترين اهداف شبكه هاي ماهواره اي، اسلام هراسي و تحريف اسلام ناب محمدي(ص) است گفت: غربی ها با ساخت و نمایش سريال هاي مختلف بنیان خانواده را ضعیف کرده و به اهداف خود می رسند.

 

منبع : خبر لنده

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک