آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 11:53   |   کد مطلب: 4184
برخی از هدایت کنندگان جریان اصلاحات طی نشستی در دفتر یکی از احزاب سیاسی با حمایت بی پرده از کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان مخالفت کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، شنیده ها از این موضوع حکایت دارد که برخی از هدایت کنندگان جریان اصلاح طلب در نشستی که عصر امروز برگزار شده است با حمایت انتخاباتی بی پرده اصلاح طلب ها از سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان به شدت مخالفت کرده اند.

 

آنها معتقدند اعلام کاندیداتوری مستقل سید حسن خمینی در این انتخابات توهین به اصلاح طلبان است و نشان می دهد که او از اینکه اصلاح طلبان حامی انتخاباتیش باشند گریزان است.

 

همچنین برخی از دبیران حزب اصلاح طلب معتقد هستند که تکیه بر نام خانوادگی "خمینی" و دست انداختن به این ریسمان دست آنها را برای طی مسیر اصلاحات می بندد چرا که آنها به دلیل فاصله روشن از مواضع انقلابی امام خمینی (ره) پیشتر اعلام کرده اند که خمینی به تاریخ پیوسته است. (اشاره به اظهار نظر یک تئوریسین فراری اصلاح طلبها)

 

شنیده ها از نشست این سیاسیون که در محل کار یکی از دبیران احزاب اصلاح طلب برگزار شد حاکی از اتخاذ این تصمیم است که حمایت اصلاح طلبان از حسن خمینی باید به بعد از تایید صلاحیت ها موکول شود. در این نشست این موضوع مطرح شده است که حسن خمینی با توجه به ارتقاء سیاسی از حجت الاسلام به آیت الله، در آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری شرکت نکرده و این که رد صلاحیت شود یک احتمال قانونی است. بنا بر این بهتر است در صورت رد صلاحیت اصلاح طلبان اعلام کنند که حامی سید حسن خمینی بوده اند.

 

گفتنی است پیشتر محمد رضا عارف با دلایلی مشابه با حمایت اصلاح طلبان از ناطق نوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کرده بود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک