آخرین اخبار

19. تير 1394 - 15:37   |   کد مطلب: 2396
فرماندار کهگیلویه گفت: روز قدس،روز مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی است

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،علی پوزش فرماندار کهگیلویه در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه مسلمانان است افزود: روز قدس روز مبارزه با همه مستکبران جهانی است.

 

وی روز قدس را منزله اهرم فشار علیه اسرائیل عنوان و گفت: خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی و تأثیر معنوی بر مسلمانان و ایجاد مشارکت عمومی از مواردی که اهمیت بیش از پیش روز قدس را نمایان می سازد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: روز قدس نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستمدیدگان است. پوزش روز قدس را تجلی از مقاومت دانست و بیان کرد: حضور مردم در روز قدس سبب تقویت جبهه مقاومت و نشان از اتحاد و همبستگی ملت ایران و مسلمانان جهان است.

 

وی بابیان اینکه ملت مظلوم فلسطین سال‌ها است در برابر ظلم اسرائیل اشغالگر مقاومت کردند،عنوان کرد: وظیفه هر مسلمانی است که در برابر ظلم ایستادگی کند.

 

فرماندار کهگیلویه بااشاره به اوضاع ناآرام و جنگ‌های منطقه اظهار داشت: بیش از نیم قرن از مبارزه ملت فلسطین می‌گذرد و امروز ملت مظلوم یمن،بحرین و عراق نیز با ملت فلسطین همدرد است و برای دفاع از آرمان‌های خود به مقابله با استکبار می‌پردازند.

 

وی بیان کرد: امواج خروشان بیداری اسلامی همچنان به صورت مستکبران سیلی می‌زند و دیکتاتورهای دست‌نشانده را یکی پس از دیگری از گردونه حکومت خارج می‌سازد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک