آخرین اخبار

19. آذر 1394 - 15:39   |   کد مطلب: 4173
امام جمعه دیشموک گفت: هر کس می‌خواهد اندیشه‌اش اندیشه اسلام ناب باشد، راهش ادامه دادن راه پیامبر (ص) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در آیین سوگواری 28 صفر اظهار کرد: ما باید شکرگزار باشم که از امت حضرت محمد (ص) هستیم چون پیامبر دستگیر ما است تا ما به کمال سعادت واقعی برسیم.

 

وی گفت: بلاهای سختی که در مسیر زندگی همه انسان‌ها وجود دارد با ادامه دادن راه پیامبر از این مشکلات نجات خواهد یافت.

 

محمودی‌اصل عنوان کرد: هر انسانی از هر مذهب و شریعتی ابتدا در گروه حزب‌الله آفریده می‌شود یعنی هر نوزادی در هر جای دنیا به پا به عرصه گیتی می‌گذارد فطرتش پاک است.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک تشریح کرد: هر کسی که در بدو تولد این فطرت و سرشت پاک را تا ابد همراه داشته باشد موفق خواهد بود و پیامبر اسلام در جهت اینکه انسان از این فطرت پاک جدا نشود یک مکتب و اندیشه‌ای طراحی کرد تا مردم بشناسند و تبعیت کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: پیامبر جهت استمرار حکومت عدل الهی، اهل بیت را به عنوان جانشین و اوصیا خود معرفی کرد و جهت استمرار این حرکت اگر حضرت علی (ع) در جایگاه خود بود الان وضعیت بشر اینگونه نبود.

 

وی حضور و وجود ائمه اطهار (ع) را در میان مردم در جلوگیری از گمراه شدن مردم مهم دانست و گفت: اگر ائمه اطهار (ع) نبودند زندگی ما آرامش نداشت.

 

وی متذکر شد: با این همه مشکلاتی که برای اهل بیت پیامبر به وجود آوردند خداوند دست ما را گرفت و ما مسلمان باقی ماندیم و پیامبر در طول 23 سال دوران رسالتش حجت را بر همه تمام کرد و آنچه از ناحیه خداوند متعال دریافت کرد همه را به بشر ابلاغ نمود.

 

محمودی‌اصل تصریح کرد: هر کس می‌خواهد اندیشه‌اش اندیشه اسلام ناب باشد، راهش ادامه دادن راه پیامبر (ص) است.

 

امام جمعه دیشموک تاکید کرد: ادامه دادن راه پیامبر نجات از گمراهی است.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک