آخرین اخبار

18. تير 1394 - 19:13   |   کد مطلب: 2386
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه
روز قدس روز اتحاد مسلمین و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: روز قدس، روز اتحاد مسلمین، روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مجاهدان غیور فلسطین و یکی از برجسته ترین یادگاران بزرگ امام راحل عظیم الشأن(ره) است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،حجت الاسلام سید محمد حسینی طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه گفت: روز قدس، روز اتحاد مسلمین، روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مجاهدان غیور فلسطین و یکی از برجسته ترین یادگاران بزرگ امام راحل عظیم الشأن(ره) است.

 

این مسئول تاکید کرد: حضور گسترده و حماسی امت خداجوی در راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به بیداری گسترده اسلامی در منطقه، پشتوانه محکمی در تداوم انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و در نهایت مانع اصلی سیطره این غده سرطانی بر خاورمیانه است.

 

وی خاطرنشان ساخت: این حضور به سردمداران استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس نشان خواهد داد که مسأله فلسطین در صدر مسائل دنیای اسلام قرار دارد و تمامی مسلمانان جهان در سرنوشت آن دخیل هستند.

 

حجت الاسلام حسینی طلب در ادامه افزود: ملت های مسلمان و آزاده جهان هیچگاه جنایات بی شرمانه و وحشیانه قوم نژاد پرست صهیونیستی را از یاد نخواهند برد. دستان پلید این قوم آلوده به خون هزاران زن و مرد و کودک فلسطینی است که دل هر انسان آزاده ای رابه درد خواهد آورد.

 

وی در ادامه شرکت در راهپمیایی امسال را مهم دانست و افزود: روز جهانی قدس امسال با توجه به رویدادهای اخیر جهان اسلام مانند وحشی گریهای گروه تروریستی داعش و جبهه النصره در عراق و سوریه و حملات دیوانه وار عربستان سعودی به کشور یمن و تحولات بحرین از حساسیت خاصی برخوردار است.

 

حسینی طلب در پایان گفت: انشالله مردم ولایتمدار و مومن و شهید پرور شهرستان کهگیلویه ضمن تبعیت از آرمانهای خمینی کبیر و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای پر شورتر از سالهای گذشته با اتحاد و همبستگی در این مراسم؛تعهد ، احساس مسئولیت و انسان دوستی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک