آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 22:01   |   کد مطلب: 4116
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از احصاء و برنامه‌ریزی برای رفع 50 آسیب اجتماعی در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، هادی زارع‌پور بعد از ظهر امروز در همایش یک روزه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در آموزش و پرورش مورد توجه مربیان قرار دارد موضوع مواد مخدر و نحوه و چگونگی مقابله با این پدیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: به همین خاطر باید همه برای این که نسل جوان از این بلا و مصیبت در امان باشد تلاش کنیم.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات کنونی فضای مجازی است که بسیاری از بدآموزی‌ها را به دنبال دارد و موجب بروز برخی ناهنجاری‌ها می‌شود.

زارع‌پور استفاده نادرست از فضای مجازی را موجب انزوا، اختلالات اجتماعی و همچنین بروز از هم پاشیدگی‌های خانوادگی دانست.

زارع‌پور در همین خصوص گفت: کارشناسان ما در آموزش و پرورش استان با احصای مشکلات، حدود 50 نوع آسیب اجتماعی که دانش‌آموزان را تهدید می‌کنند در آموزش و پرورش استان شناسایی کرده‌اند.

وی برنامه‌ریزی برای مقابله با این آسیب‌های اجتماعی را یکی از اقدامات مؤثر برای رفع آن‌ها بیان کرد و گفت: به تناسب هر آسیب اجتماعی برنامه‌ریزی خاصی انجام شده و همه آن‌ها کارشناسی شده است.

این مسئول، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را مقدم بر هر نوع درمان ذکر کرد و گفت: برای مقابله با مواد مخدر نیز برنامه‌های خاصی در آموزش و پرورش تدارک دیده شده است.

وی از آموزش و همچنین خودباوری و تعمیق باورهای دیی به عنوان مهم‌ترین راه مقابله با هر معضل اجتماعی از جمله مواد مخدر یاد کرد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک