آخرین اخبار

16. تير 1394 - 18:09   |   کد مطلب: 2355
اولین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک ماه رمضان در روستای چهار مه کهگیلویه به همت پایگاه بسیج شهید خیر اندیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،اولین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک ماه مبارک رمضان جام شهدای گرانقدر روستای چهار مه به همت پایگاه مقاومت شهید خیر اندیش چهار مه و در محل مدرسه راهنمایی شهدای این روستا در حال برگزاری است.

 

حمید افسر مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه این مسابقات با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود گفت:در گروه اول تیم های بچه های سر پل ، پایگاه شهید خیر اندیش ، بارسلونا و شهید طیب و در گروه دوم تیم های شهید شنطیایی ، بسیج چهار مه الف ،والفجر و بسیج چهار مه ب حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از تاریخ 94/04/15 شروع شده و در حال برگزاری است گفت: فینال این مسابقات در تاریخ 94/04/19 و راس ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

 

افسر با گلایه از عدم وجود امکانات و سالن مناسب ومجهز به نور جهت برگزاری مسابقات در شب گفت: به ناچار مجبور هستیم که در ماه مبارک رمضان مسابقات را در بعدظهر و با زبان روزه برگزار کنیم که این خود مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.

 

مسئول برزگزاری مسابقات گفت: این جام اولین دوره این مسابقات بوده و در شهرستان کهگیلویه، روستای چهار مه اولین و تنهاترین روستایی می باشد که مسابقات گل کوچک جام رمضان را برگزار می کند.

 

وی در پایان از دهیار و شورای روستای چهارمه برای همکاری با مسئولین برگزاری این جام تشکر کرد.

 

شورای برگزاری مسابقات :حمید افسر - آقای درخشان - آقای بهرامیان و آقای رشیدی

 

روستای چهار مه در فاصله 7 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک