آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 21:31   |   کد مطلب: 4098
توضیحات تخصصی اقتصادی و ارائه نمودارهای اقتصادی م.ش در دادگاه/قاضی صلواتی:از اتهامات خود دفاع کنید،اینجا کلاس اقتصاد نیست که درس اقتصاد می دهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نوزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده فساد نفتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

نکات مهم جلسه نوزدهم:

۱۰:۰۰
توضیحات تخصصی اقتصادی و ارائه نمودارهای اقتصادی م.ش در دادگاه/قاضی صلواتی:از اتهامات خود دفاع کنید،اینجا کلاس اقتصاد نیست که درس اقتصاد می دهید.

م.ش: در ISO نه سهامدار بودم نه عضو هیات مدیره و نه حق امضا داشتم، فقط یک کارگزار بودم.

۱۰:۱۵
اتهام زنی های مکرر م.ش و تذکر قاضی صلواتی/رییس دادگاه:حق ندارید به کسی تهمت بزنید/شما نمی توانید به دادسرا اتهام بزنید/در چارچوب اتهامات از خود دفاع کنید/تا کم می آورید از دولت مایه می گذارید/نماینده دادستان تهران:دو جلسه است به جای دفاع از ماهیت از فلسفه و منطق صحبت میکنید.

۱۰:۲۵
م.ش:تا زمان بازپرسی فکر می کردم SCT BANKERS بانک بوده است.

قاضی صلواتی:روز گذشته مرتب از زنجانی دفاع می کردید/بابک زنجانی و وکیلش چندین جلسه دفاع کردند.

۱۱:۰۰
م.ش: آقای "ف.ه" هیچ دخالتی در فروش نفت نداشت.

۱۱:۱۵
وکیل شرکت نفت:معتقدیم ۴۹ درصد از سهام اونور ایر با پول نفت و بیت المال خریداری شده/اقای "ش" هنوز وکالت درستی به ما نداده است/در وکالت نامه نوشته اند تابعیت من انگلیسی است که دولت ایران تابعیت مضاعف را قبول ندارد/وکیل "ش": اینکه می گویند وکالت درستی به ما نداده اند درست نیست، وکالت را شما تنظیم کردید و به ما دادید.

۱۱:۳۰
دفاعیات م. ش تمام شد/جلسه بعدی فردا ۸:۳۰ صبح

جهان نیوز

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک