آخرین اخبار

16. تير 1394 - 13:12   |   کد مطلب: 2343
قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد اعلام کردند:
در راهپیمایی روز جهانی قدس همه می آییم
قشرهای مختلف مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس (جمعه 19 تیر 94) در نقاط مختلف این استان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد که همواره با حضور حماسی خود در تمامی صحنه ها پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب و ملت های آزاده و مظلوم جهان اعلام کرده اند بار دیگر با تاسی از فرمان امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب بار دیگر در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه خواهند آمد.

 

بازاریان، کسبه ،اصحاب قلم و رسانه، جامعه فرهنگی و دانشگاهی, مسئولان دستگاه های اجرایی،  جامعه پزشکی و پرستاری، دانش آموزان ،عشایرغیور، کشاورزان ، طلاب حوزه های علمیه ، ورزشکارن، بسیجیان، قهرمانان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و چهره های شاخص کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های مختلف نیز برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام آمادگی کرده و از سایر افراد، گروه ها و تشکل ها نیز دعوت کرده اند.

 

 

حضور تاریخی عشایر کهگیلویه و بویراحمد با لباس محلی و تنفگ های برنو در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و سایر مناسبت ها علاوه بر اینکه وفاداری آنها به انقلاب و رهبری را به نمایش می گذارد مشت محکمی است بر دهان تمام یاوه گویانی است که درصدد ایجاد توطئه و فتنه گری برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می پرورانند.

 

 

دختران و شیرزنان کهگیلویه و بویراحمدی نیز که دراستقامت و بردباری زبانزد عام و خاص اند همواره پس از یکماه عبادت و بندگی در ماه رمضان با لباس محلی و با دردست داشتن پلاکاردهایی در روز جهانی قدس حضور می یابند تا از ملت مظلوم فلسطین حمایت و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی را به شدت محکوم کنند.

حمایت مردم غیور و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد در کنارمردم سایر استان های کشور از ملت های مظلوم و آزاده جهان در سالهای اخیر به ویژه در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز به اثبات رسید و بازتاب های گسترده ای را در رسانه های داخلی و خارجی به همراه داشته است.

 

 

امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان در راهپیمایی روز جهان ی قدس حضوری حماسی خواهند داشت و با فریاد های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، و مرگ بر ضد ولایت فقیه لرزه بر اندام استکبار جهانی می اندازند.

 

 

 مردم مومن و روزه دار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند همه در روز جهانی قدس می آییم تا به دشمنان و فتنه گران نشان دهیم که از مظلومان عالم دفاع می کنیم و در هرگونه زیادی خواهی و تجاوزگری ، وحشیگری رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل نسبت به مردم فلسطین را به شدت محکوم خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک