آخرین اخبار

10. آذر 1394 - 19:06   |   کد مطلب: 4029
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عنوان کرد؛
استقرار پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب در شهرستان کهگیلویه
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه از استقرار پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید غفار شفایی با اعلام این خبر گفت: پیش از این مردم شهرستان کهگیلویه مجبور به مراجعه به شهرها و استان های همجوار برای درمان برخی بیماری ها از جمله بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب بودند.

 

وی ادامه داد: این مسئله موجب افزایش هزینه های درمان و اتلاف وقت زیادی از بیماران و اطرافیان آنها شده بود و خطراتی را نیز برای آنان در ایاب و ذهاب به همراه داشت.

 

شفایی با تقدیر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج وقدردانی از زحمات و پی گیری های رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تصریح کرد: برای رفع این مشکل و بعد از تجهیز اتاق عمل بیمارستان به دستگاه ها و تجهیزات لازم و همچنین تلاش در راستای راه اندازی آی سی یو جراحی مغز و اعصاب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،یک پزشک متخصص جراح مغزو اعصاب در دهدشت مستقر شد.

 

وی بابیان اینکه این پزشک در بیمارستان و کلینیک تخصصی دهدشت بیماران را ویزیت می کند ،عنوان کرد:با استقرار این پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برای نخستین بار، نیاز مراجعه همشهریان  به شهرهای بزرگ برای درمان بیماران خود به حداقل می رسد.

 

شفایی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 18پزشک متخصص جدید علاوه بر جراح مغز و اعصاب در تخصص های مختلف از جمله زنان ،اطفال ،قلب و عروق،داخلی و سایر تخصص های لازم طی دو هفته اخیر جذب بخش درمان شهرستان کهگیلویه شدند و هم اکنون در بیمارستان و کلینیک های تخصصی دهدشت مشغول به فعالیت می باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک