آخرین اخبار

13. تير 1394 - 17:34   |   کد مطلب: 2297
مدیرکمیته امداد کهگیلویه به همراه مدیر شبکه بهداشت این شهرستان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت با بیماران صعب العلاج دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، مدیرکمیته امداد کهگیلویه به همراه مدیر شبکه بهداشت این شهرستان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت با بیماران صعب العلاج بستری در منزل دیدار کردند.

 

امراله فروزنده گفت: یکی از برنامه های موثر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه توجه خاص به وضعیت بهداشت وسلامت افراد تحت حمایت بویژه بیماران صعب العلاجی است که در منزل بستری شده اند.

 

در این دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: بسیاری از بیماران که عملا نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند با توصیه پزشک در منزل خود بستری می شوند.

 

دکتر شفایی ادامه داد: بستری شدن این افراد در منزل علاوه براینکه بیشتر وقت خانواده را به خود اختصاص می دهد هزینه های زیادی بر آنها تحمیل می کند. وی اضافه کرد: افراد خانواده می توانند با دادن روحیه و آرامش وانجام مراقبت های صحیح پزشکی به بهبود بیمار خود کمک کنند.

 

دکتر شفایی با بیان این مطلب که خانواده ها می باید چند اصل را در نگهداری از بیماران خود مورد توجه قرار دهند عنوان کرد: افرادی که پرستاری بیمار را به عهده دارند باید مراقب نشانه ها وعلائم بیمار بوده، فضای خانه را در وضعیت آرام قرار داده و ایشان را به خاطر مبتلاء شدن سرزنش نکنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک