آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 13:04   |   کد مطلب: 3982
فرمانده حوزه بسیج دیشموک در جمع بسیجیان عنوان کرد:
به خود می‌بالیم که در لشکر مخلص خدا هستیم+تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: امروزه وقتی در سوریه، لبنان و دیگر کشورهای منطقه دشمنان با مشکل روبروی هستند همه از برکت وجود بسیجیان ایران اسلامی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع عظیم بسیجیان دیشموک صورت گرفت.

در ابتدای این مراسم، سیدنبی‌الله موسوی مطهر فرزند جانباز و بسیجی فعال عضو شورای حوزه مقاومت بسیج دیشموک با شعارهای استکبارستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن، انزجار خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی و رژیم غاصب کودک کش اسرائیل نشان دادند.

 

 

در ادامه فرمانده حوزه بسیج دیشموک بیان کرد: در رابطه با بسیج فرمایشات متعددی از مقام معظم رهبری و امام راحل وجود دارد که سرلوحه کارهای ما قرار دارد از جمله سخن گهربار پرمغز و پرمحتوای حضرت امام خمنینی(ره) که فرمودند،بسیج لشکر مخلص خداست در راس همه این شعارها قرار دارد.

 

وی اضافه کرد: امروز ما به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که در لشکر مخلص خدا هستیم که این امر وظیفه ما را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در این اجتماع باشکوه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیج فرمود، آنچه که بسیجیان در امروز نیاز دارند، تقویت روحیه تقوا و بصیرت‌افزایی است تا اینکه راه خوب از بد را تشخیص دهند که این تفکر در جبهه مقاومت یعنی در سوریه و لبنان به فرماندهی سرداران سرافراز سپاه اسلام، سردار سلیمانی‌ها هیمنه استکبار را فرو ‌می‌ریزد و دشمنان را در چنان منجلابی قرار می‌دهد که رها شدن از آن غیر ممکن است.

 

فرمانده بسیج دیشموک گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید اینکه عده‌ای بسیج را به افراطی‌گری محکوم می‌کنند یکی از نشانه‌های نفوذ دشمنان است که با این کار خود قصد تخریب نیروهای ولایی و ارزشی این انقلاب را دارند.
 

وی بیان کرد: امروزه وقتی در سوریه، لبنان و دیگر کشورهای منطقه دشمنان با مشکل روبروی هستند همه از برکت وجود بسیجیان ایران اسلامی می‌باشد.
 

وی تصریح کرد: امنیت منطقه به دلیل وجود سرداران شجاع بسیج پاسدار ایران زمین از جمله قاسم سلیمانی‌ها و سرداران شهیدی همچون همدانی است.
 

صنوبری می‌افزاید: اینجاست که قاسم‌سلیمانی‌های می‌گویند وای بر روزی که رهبری ندا دهد و ما لبیک بگوییم که در آن صورت مستکبران را به حول قوه الهی درهم می‌شکنیم و آنها را نابود خواهیم کرد.

 

در پایان این مراسم، سعادت بدرود سرباز حوزه بسیج و خادم شهدای دیشموکی به اجرای مداحی در وصف شهدا و اربعین حسینی پرداخت و حضار به سینه‌زنی ادامه دادند.

انتهای پیام: و/آ

عکس: وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک