آخرین اخبار

11. تير 1394 - 14:05   |   کد مطلب: 2263
رئيس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات استان كهگيلويه و بويراحمد:
دستور العمل لغو طرح استانی شدن انتخابات به دفاتر استانی ارسال نشده است
رئيس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات استان كهگيلويه و بويراحمد به رد شدن طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: هنوز هیچگونه دستور العملی مبنی بر چگونگی لغو این طرح به دفاتر استانی ارسال نشده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت اسلام شیخ قدرت الله خرم روز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس به رد شدن طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: هنوز هیچگونه دستور العملی مبنی بر چگونگی لغو این طرح به دفاتر استانی ارسال نشده ،ولی طبق آخرین سخنان سخنگوی شورای نگهبان این طرح به دلیل اشکالات و ایراد فراوان و مغایر بودن برخی بندها با قانون اساسی ، دوباره در شورای نگهبان رد شده است.

 

وی در پاسخ به سئوالی که آیا این طرح از سوی این شورا تصویب خواهد شد یا نه، بیان کرد: اساسنامه این طرح دوباره به مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات بازگو شده بازگشت داده می شود و اگر مجلس شورای اسلامی این ایرادات را اصلاح کند دوباره برای رأی گیری و تصویب به دبیرخانه این شورا فرستاده خواهد شد.

 

رئيس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات استان كهگيلويه و بويراحمد به جزئیات کامل رسد شدن این طرح اشاره نکرد و افزود: جزئیات کامل رد شدن این طرح از سوی سخنگوی شورای نگبهان اعلام خواهد شد.

 

به گزارش صبح زاگرس، طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که از سوی این مجلس تصویب شده بود، به دلیل برخی ایرادات  سوی شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران رد شد.

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک