آخرین اخبار

25. آبان 1394 - 17:06   |   کد مطلب: 3898
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه خبر داد
برگزاری یادواره 37 شهید بخش چاروسا
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه از برگزاری یادواره 37 شهید والا مقام بخش چاروسا در شهر قلعه رئیسی خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

سعید برومندزاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه از برگزاری یادواره 35 شهید والا مقام بخش چاروسا و 2 شهید گمنام، شهرستان کهگیلویه در سالن تربیت بدنی شهر قلعه رئیسی خبر داد و افزود: یادواره شهدا بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا است.

 

برومندزاده با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی تصریح کرد: همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری بردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان  اینکه یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، برگزاری یادواره شهداست، تاکید کرد: برگزاری این گونه گنگره‌ها و یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهداست.

 

وی با بیان این که یادواره شهدای دهستان جاورده مشمول این یادواره نیست گفت:برگزاری یادواره ها را با حفظ روحیه مقاومت و استکبار ستیزی نسل سوم و چهارم انقلابی در کنار شهدا و خانواده شهدا برگزار می کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، یادواره شهدای بخش چاروسا و 2 تن از شهدای گمنام مدفون در قلعه رئیسی روز پنج شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۴ ساعت ۹ صبح در سالن تربیت بدنی شهر قلعه رئیسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک